Hur kommer man snabbast till Lake H??? Jag har inte ebona å hinner inte fram...för å lämna grodan:=(
Hjälp
Man behöver Epona för att vara säker på att man kommer fram men om man rullar hela vägen utan att krocka och gå bara fram(lååååångtråkigt utan Epona).
vart skall man efter man klarat vatten templet??
Du ska till Kakariko Village och träffa Sheik vid brunnen
okej...
Inte för att vara petig... men det är ju kul att ha Fire arrow's först... Skjut mot solen efter du har klarat Water templeDu ska till Kakariko Village och träffa Sheik vid brunnen
Okej, måste man ha dom för å komma in i shadow... för jag kommer ingen vart där. Kommer in i ett rum med massa släkta facklor..va skall man göra??
Göra dins fire när man står på den lilla platformen.
va pratar ni om
Hur man kommer in i Shadow temple.
men hon snackar ju om nån groda
Ja, men nu snackar hon/han inte om det.
vet du va hon menade nä hon skrev om nån groda
Ja.
Va pratade hon om då?
Hur man kommer in i Shadow temple men menar du det hon sa först handlar det om den grodan man ska ge till doktorn i lake hylia.
varpa dig dit med Serenad of waterHur kommer man snabbast till Lake H??? Jag har inte ebona å hinner inte fram...för å lämna grodan:=(
Men det går inte för då blir tiden slut.
nä, det funka för mig...
kan vara bra att ha EPONA!!!! annars går det nog inte att klara det, fast du kan ju ta warp sången till Lake HyliaHur kommer man snabbast till Lake H??? Jag har inte ebona å hinner inte fram...för å lämna grodan:=(