Hej alla Fuskar jag undrar om du harr någon film som du gjort själv som du tyckte blev riktigt bra?? Posta och skriv... Här är mina:
Hej alla Fuskar jag undrar om du harr någon film som du gjort själv som du tyckte blev riktigt bra?? Posta och skriv... Här är mina:
Den sista filmen va bara skum. Inte kul. Eller jag småskratta när hon där flickan sk ulle hoppas från taket. Nu kommer jag. BOOM!
Måste säga att det var kul när lillflickan hoppade, men det hade ju inget med effekten att göra.
Gungkillen har SoaD-tröja. Instant win.
Jag och mina klasskompisar har gjrot dessa: Jag medverkar inte i Ninja Daiden. De är väl sådär, men det var grymt kul att göra dom (y)
Hmm! Vet inte riktigt, denna blev jag rätt så nöjd över.
↗ till inläggetGungkillen har SoaD-tröja. Instant win.
det e jag XD
Skrattade ganska mycket när flickan hoppade ner.
Dirtman: Skit bra gjort!
a1exander: Fint som fan.
Blev väl rätt nöjd med denna då. Även fast kvalitén suger!
Dirtman: Den första Rambofilmen heter First Blood ffs.
Sedan måste jag tillägga att jag är imponerad över hur dåliga kunskaper flera här på forumet har när det gäller bildproportioner...
↗ till inläggetDirtman: Den första Rambofilmen heter First Blood ffs.
Sedan måste jag tillägga att jag är imponerad över hur dåliga kunskaper flera här på forumet har när det gäller bildproportioner...
Svårt att få det bra när man filmar med kamera!
Köper en Dazzle imorrn!
↗ till inläggetHej alla Fuskar jag undrar om du harr någon film som du gjort själv som du tyckte blev riktigt bra?? Posta och skriv... Här är mina:
Den första la du pika ljud jag vet var du tog ljuden från, ;: SUUUUUUPEEEEEER SMAAAAAAAACH. Men den var bra. :)
Detta var till ett skolprojekt, jag har inte redigerat utan skådespelar bara.
↗ till inlägget
Detta var till ett skolprojekt, jag har inte redigerat utan skådespelar bara.
men den var bra!
åländsk dialekt om någon undrar
..värkar inte fungera såå;
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in