Sandflygaren Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Skrivet 11 Oktober 2010 Hej! Jag bokade nyss Assassins Creed Brotherhood och jag har hört att man ska få en beta-kod med då i ett mail, men när får man det egentligen? Jag bokade mitt vid 16.00 och nu är den 18.00, tar det lång tid eller får jag det idag/imorgon? Citera
Nazar Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Skrivet 12 Oktober 2010 Hej! Jag bokade nyss Assassins Creed Brotherhood och jag har hört att man ska få en beta-kod med då i ett mail, men när får man det egentligen? Jag bokade mitt vid 16.00 och nu är den 18.00, tar det lång tid eller får jag det idag/imorgon?Jag tror du har redan fått den. Och den ska skickas idag vilket den har redan blivit typ. Citera
Sandflygaren Skrivet 12 Oktober 2010 Författare Rapport Skrivet 12 Oktober 2010 Hej! Jag bokade nyss Assassins Creed Brotherhood och jag har hört att man ska få en beta-kod med då i ett mail, men när får man det egentligen? Jag bokade mitt vid 16.00 och nu är den 18.00, tar det lång tid eller får jag det idag/imorgon?Jag tror du har redan fått den. Och den ska skickas idag vilket den har redan blivit typ. Jag förstod inte riktigt vad du menade? Om du menar att jag redan har fått den så är det inte sant, för jag har kollat igenom mailen men jag ser inget om BETA, använde till och med sök-funktionen. Jag beställde på spelbutiken om det spelar någon roll.. Citera
Sinclair Skrivet 12 Oktober 2010 Rapport Skrivet 12 Oktober 2010 (redigerat) Det kanske inte finns några fler beta-nycklar, eller så är spelbutiken en återförsäljare som inte har något sådant erbjudande. Redigerat 12 Oktober 2010 av Sinclair Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.