💬
Logga in
Fuska.se

New Super Mario Bros

9 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hejsan! har letat som attan efter bana 8-7. Det är säkert jättelätt att hitta den banan, men jag hittar inte den. är det nån snäll som vill berätta hur man hittar den banan?

Tack på förhand! :D

Nivå 2 · Novis

har du kommit till slottet på w8? jag trodde det var slut där men det finns mer.om det är nintendo ds.

Senast ändrad:

Nivå 13 · Mästerfuskare

Klara bana 8-6?

17 Oct 2010
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Flyttar till rätt forum. Fast står ju inte direkt till vilken konsol det är, så flyttar till dator-forumet tillsvidare.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Hejsan! har letat som attan efter bana 8-7. Det är säkert jättelätt att hitta den banan, men jag hittar inte den. är det nån snäll som vill berätta hur man hittar den banan?

Är det New Super Mario Bros Wii du menar? I så fall ska du hitta en hemlig utgång i bana 8-2.
20 Nov 2010
Nivå 1 · Novis

svar för att komma till 8-7

Hitta alla tre stjärnor på 8-2 så kommer en bana fram från lavan.

Wiiboobooboo

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

svar för att komma till 8-7

Hitta alla tre stjärnor på 8-2 så kommer en bana fram från lavan.

Wiiboobooboo

nej, man behöver bara ta fuskvägen

23 Aug 2011
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Du letar upp den hemliga flaggan på 8-2.. OBS! Du kan kolla hur du kommer dit i det röda slottet i värld 1. Och kommer det upp några stenar ur lavan sen har du banan :D

Hej! Du tar den hemliga flaggan i 8-2 OBS! Du kan se videon i det röda slottet på w1. Sen dyker det bara upp några stenar ur lavan sen har du banan :D

24 Aug 2011
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Flyttar till rätt forum. Fast står ju inte direkt till vilken konsol det är, så flyttar till dator-forumet tillsvidare.

DS eller Wii

Tror det är DS eftersom det till Wii heter, ja just det, New Super Mario Bros. Wii

Nivå 12 · Mästerfuskare

Onödig bump, låses.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.