Hejsan! har letat som attan efter bana 8-7. Det är säkert jättelätt att hitta den banan, men jag hittar inte den. är det nån snäll som vill berätta hur man hittar den banan?
Tack på förhand! :D
Hejsan! har letat som attan efter bana 8-7. Det är säkert jättelätt att hitta den banan, men jag hittar inte den. är det nån snäll som vill berätta hur man hittar den banan?
har du kommit till slottet på w8? jag trodde det var slut där men det finns mer.om det är nintendo ds.
Klara bana 8-6?
Flyttar till rätt forum. Fast står ju inte direkt till vilken konsol det är, så flyttar till dator-forumet tillsvidare.
↗ till inläggetÄr det New Super Mario Bros Wii du menar? I så fall ska du hitta en hemlig utgång i bana 8-2.Hejsan! har letat som attan efter bana 8-7. Det är säkert jättelätt att hitta den banan, men jag hittar inte den. är det nån snäll som vill berätta hur man hittar den banan?
svar för att komma till 8-7
Hitta alla tre stjärnor på 8-2 så kommer en bana fram från lavan.
Wiiboobooboo
↗ till inläggetsvar för att komma till 8-7
Hitta alla tre stjärnor på 8-2 så kommer en bana fram från lavan.
Wiiboobooboo
nej, man behöver bara ta fuskvägen
↗ till inläggetHejsan! har letat som attan efter bana 8-7. Det är säkert jättelätt att hitta den banan, men jag hittar inte den. är det nån snäll som vill berätta hur man hittar den banan?
Du letar upp den hemliga flaggan på 8-2.. OBS! Du kan kolla hur du kommer dit i det röda slottet i värld 1. Och kommer det upp några stenar ur lavan sen har du banan :D
Hej! Du tar den hemliga flaggan i 8-2 OBS! Du kan se videon i det röda slottet på w1. Sen dyker det bara upp några stenar ur lavan sen har du banan :D
↗ till inläggetDS eller WiiFlyttar till rätt forum. Fast står ju inte direkt till vilken konsol det är, så flyttar till dator-forumet tillsvidare.
Tror det är DS eftersom det till Wii heter, ja just det, New Super Mario Bros. Wii
Onödig bump, låses.