Länge sedan jag använde mig utav HTML. Så klaga inte...
Vet Nån Hur Man Lägger Upp Filmer På Sin
↗ till inläggetMen varför funkar det inte då↗ till inläggetDu har helt rätt han bara ljuger.Men på guiden står det att man ska skriva så här
<HTML>
<HEAD>
<TITLE>MIN hemsida</TITLE>
</HEAD>
<BODY>
</BODY>
</HTML>
Vad är det som inte funkar, kolla in min nyskapade guide, såg att du läste den igår. Gör som det står, så funkar det :).
↗ till inläggetMen jag följer redan en guid det står att man ska skriva det spara det ett dokument som ska heta lektion1,htm. har gjort det när jag skapar nytt dokument trycker jag på skapa ny mapp och det står att filtilläget ska vara "htm" och jag gissar att det betyder filnamn eller men ska man öppna den på nåt speciellt ställe eller nåtVad är det som inte funkar, kolla in min nyskapade guide, såg att du läste den igår. Gör som det står, så funkar det :).
Men följ min guide istället, skit i den guiden du håller på med för tillfället.
Gå in på tråden. Gör exakt som jag gör :).
Jag fattar inget av den guiden som t.e.x vad är anteckningar och hur skapar man det
Varför blir alla trådar som "fable" startar runt 30 inlägg?
Okej du vill lära dig HTML:
Det ända du kan göra är att googla eller fråga någon vuxen om hjälp, här är länk.
http://www.google.se/#hl=sv&source=hp&...e0fb9782cacae5a
Du vill lägga in film på din hemsida.
Finns även kodar för detta, så återigen så kan vi söka på Google.
Kan dock säga att du inte ska förvänta dig att du kan allt efter par användningar, har skrivit detta tidigare tråd som handlar om Photoshop.
Ser inga flera problem, något mer du vill veta?
Jag följer redan en guid jag har gjort exakt som det står men när jag öppnar dokumenten har inget ändrats
↗ till inläggetJag fattar inget av den guiden som t.e.x vad är anteckningar och hur skapar man det
Men vafaen..
Ta det programmet du skriver i koden i då, som du gjort alltså. Och använd det istället för anteckningar om det är så viktigt :).
Vad är det för program du använder..?
notepad
Notepad: Anteckningar.
Så, läs min guide och gör så, och använd notepad..
Skriv in texten som bilden visar texten är hur liten som helst så gott som omöjligt att se
Tryck på svarta rutan ovanför bilden.
http://www.fuska.se/forum/Laett_Html-t148917.html
Edit - sista jag hjälper dig, nu får du klara dig själv.