💬
Logga in
Fuska.se

Snö...

63 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

I torsdags snöade det sönder här utanför Varberg/Halland. Detta var den 20:e alltså. Det kom 4 cm på typ... en halvtimme. Sen steg graderna till +1 och allt regnade bort dubbelt så snabbt. Förra vintern hade vi typ en meter här, och i år ska det bli den värsta vintern på 1000 år sägs det. Ve och fasa.

25 Oct 2010
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

I torsdags snöade det sönder här utanför Varberg/Halland. Detta var den 20:e alltså. Det kom 4 cm på typ... en halvtimme. Sen steg graderna till +1 och allt regnade bort dubbelt så snabbt. Förra vintern hade vi typ en meter här, och i år ska det bli den värsta vintern på 1000 år sägs det. Ve och fasa.

:o

Fan grabbar nu slutar vi klaga på snö och har ett krig senare i vinter!

Lite frost som tinar på dagen av all sol :)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Lite frost som tinar på dagen av all sol :)

Vi har ingen snö men skitkallt. frosten som blir i skuggan ligger kvar hela natten.
26 Oct 2010
Nivå 3 · Lärling

Hata snö. Hata vinter. Älska jul.

Hos mig är det lite lite snö kvar B)

fan va jag längtar till snön kommer

Skoter in my Heart

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Hata snö. Hata vinter. Älska jul.

Hata allt.
Nivå 4 · Lärling

ju mer snö desto bättre och det får gärna komma fortare för då kan man ju ta fram den gamla skotern :)

Nivå 1 · Novis

Det har kommit ganska mycket. :D

27 Oct 2010
Nivå 6 · Fuskare

Har haft snö och jag hatar det :P

30 Oct 2010
Nivå 4 · Lärling

Inte sett en enda snöflinga. Måndag, tisdag och onsdag vart det -9 på morgonen och runt -2 på dagen. Torsdag, fredag och idag har det varit mellan 4-9 plus grader med massa jeffla regn.

Jag vill ha snö, för jag hatar mellan gången mellan sommar till vinter, kallad höst.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Inte sett en enda snöflinga. Måndag, tisdag och onsdag vart det -9 på morgonen och runt -2 på dagen. Torsdag, fredag och idag har det varit mellan 4-9 plus grader med massa jeffla regn.

Jag vill ha snö, för jag hatar mellan gången mellan sommar till vinter, kallad höst.

Word. För vem ogillar inte det?
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Oh yes my dear
31 Oct 2010
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Word. För vem ogillar inte det?

Hah, jag trivs bra på hösten. :P
25 Nov 2010
Nivå 4 · Lärling

Vaknade i morse och fick en hjärtattack minst (Okej jag övredrev kanske liiite då...) när jag såg ut genom fönstret och ser dom där träden utanför fönstret som är täckta av en ganska tjockt lager snö...På marken ligger ett ganska tunt täcke, och från typ....03.00(?) till just nu kl.21.05 snöar det fortfarande, men det snöade mycket mer förut, nu är det dock bara små glittrande korn..... God Jul! P.S Jag har haft MYCKET snöbollskrig!! Men när jag gjorde snöänglar på trallen låg det.......GUL SNÖ precis under snötäcket så jag rullade typ 550 var i snön få att få av mig allt :-/

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det är snö, och det gick knappt att komma till skolan

i morse som följd. Bort med skiten. Nu.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Vad är problemet...?
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vad är problemet...?

Problemet är att jag bor ute på värsta vischan och att plogbilen är seg som fan med att komma hit :U

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Den kom i tisdags, och har snöat sen dess typ. Så blir inte roligt på min Apu...

Nivå 9 · Veteranfuskare

Har la legat snö i en vecka har i götet,fan vad deprimerad man blir,inte kan man köra hoj och så kommer det ligga grus på vägen till juni. -_-

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in