Jo, jag har et BIG problem-Mitt ROBLOX lösen är glömt!!!! Har försökt med att trycka Forgot Password?-knappen men jag skrev in en fejk-Email när jag gjorde mitt acc SNÄLLA HJÄLP!! :( :( :( :( :(
Roblox-glömt Mitt Lösen!
jag tror ingen i fuska kan göra något åt dethär...
↗ till inläggetJo, jag har et BIG problem-Mitt ROBLOX lösen är glömt!!!! Har försökt med att trycka Forgot Password?-knappen men jag skrev in en fejk-Email när jag gjorde mitt acc SNÄLLA HJÄLP!! :( :( :( :( :(
An email address is NOT required to finish account registration. However, if you lose your password, you will be unable to recover it unless you supply a valid email address. If you do supply an email address, we will send you an email to confirm its validity. If you click on the link in that email, we will award you with a special hat for your character.
OK..Tack PPP, men hur gör jag detta?
:_
Du måste ha mail-adressen (<--var trött) du aktiverade det med.
↗ till inlägget:_
Du måste ha MAIL-ADRESSEN du aktiverade det med.
↗ till inläggetJo, jag har et BIG problem-Mitt ROBLOX lösen är glömt!!!! Har försökt med att trycka Forgot Password?-knappen men jag skrev in en fejk-Email när jag gjorde mitt acc SNÄLLA HJÄLP!! :( :( :( :( :(
An email address is NOT required to finish account registration. However, if you lose your password, you will be unable to recover it unless you supply a valid email address. If you do supply an email address, we will send you an email to confirm its validity. If you click on the link in that email, we will award you with a special hat for your character.
↗ till inläggetMed andra ord, det är kört för dig om du inte har mail-adressen du använde när du registerade dig.OK..Tack PPP, men hur gör jag detta?
FFFFAAAANNN OCHSÅ!!!!!!!!!!!! DET E KKKKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRT!!! DOOOOOOMMMMMM!
↗ till inläggetFFFFAAAANNN OCHSÅ!!!!!!!!!!!! DET E KKKKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRT!!! DOOOOOOMMMMMM!
Tare lungt, bara göra nytt account Men riktig mail-adress
Jag kunde chatta "fritt" med detta acc jag behövde inte någon förälder som aktiverade chatt funktionen. Det är högst sällsynt nu på Roblox att man har "fri" chatt
↗ till inläggetJag kunde chatta "fritt" med detta acc jag behövde inte någon förälder som aktiverade chatt funktionen. Det är högst sällsynt nu på Roblox att man har "fri" chatt
fan, det var de inte när jag reggade mig, fast de var typ nått åt sen
Men BTW, skriv in din mail på föräldrarnas mail, det gjorde jag tror ja
Försökt med mina pärons mail men det står att jag behöver den e-mail som jag regade med för att få ett nytt jävla lösenordsfan!
Men man behöver väl inte föräldrarnas tillstånd för att registrera sig??
bara gör ett nytt account med din ålder 15+
eller så "gör" du den emailen om ingen har använt den?
skyll dig själv
2010-10-25 kl 13:52, skrev Ultrafuskaren: ↗ till inläggetFFFFAAAANNN OCHSÅ!!!!!!!!!!!! DET E KKKKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRT!!! DOOOOOOMMMMMM!
Glömt lösenord
Hej jag har glömt bort mitt Roblox lösenord 😐