På alla spel jag installerar så är musen skitkrånglig. Jag menar typ har jag pekaren på "OK" t.ex så enligt spelet så är musen typ 10 cm bredvid mig... och spelets bildskärm är inzoomad, hur fixar man det här problemet?
Kan fixa en bild:
På alla spel jag installerar så är musen skitkrånglig. Jag menar typ har jag pekaren på "OK" t.ex så enligt spelet så är musen typ 10 cm bredvid mig... och spelets bildskärm är inzoomad, hur fixar man det här problemet?
Kan fixa en bild:
↗ till inläggetHar också så på gamla spel, vettefan vad det kan bero på.På alla spel jag installerar så är musen skitkrånglig. Jag menar typ har jag pekaren på "OK" t.ex så enligt spelet så är musen typ 10 cm bredvid mig... och spelets bildskärm är inzoomad, hur fixar man det här problemet?
Kan fixa en bild:
Vill också ha en lösning
Det är så på nya spel också som t.ex WoW.
låg upplösning
↗ till inläggetGrejen är den att ibland kommer du inte åt menyn på spelet för att ändra upplösning, då denna "Accept" eller "Options"-knapp ligger på sidan som du inte ser, och musen stannar där skärmen slutar.låg upplösning
Du använder säkert en upplösning som är lite skum.
↗ till inläggetDu använder säkert en upplösning som är lite skum.
1024x768, de e väl inte så skumt? eller?
↗ till inlägget↗ till inläggetDu använder säkert en upplösning som är lite skum.
1024x768, de e väl inte så skumt? eller?
800*600 på printen
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in