Vet nån vilka kläder man ska ha för att verka så skum och mystiskt som helst och hur man ska bete sig jag vet att det är rätt mystiskt att inte prata så ofta och att prata utan att vända sig till den som man pratar med och sen bara gå iväg finns det fler saker och vilka kläder ska man ha och med mystiskt och skumt menar jag typ som den här killen http://media.animevice.com/uploads/0/44/87480-gray_large.jpg
Mystiska Kläder
eh... fin bild.......
This is reality.
Men jag sa typ skulle vara tufft i skolan också och jag vill vara lite annorlunda än dom andra
Gulligt.
Vadå gulligt kan ni komma med förslag också och jag menade inte överdrivet eller barnsligt mystiskt som honom jag använde den bilden för att det skulle vara lättare att förstå vad jag mena
Se ut som vanligt, du verkar mystisk och konstig ändå.
http://shadowwar.files.wordpress.com/2009/08/moron.jpg
Vill du att jag ska vara seriös? =/
Ja tack
Menar du att du vill leka psykfall-emo-agent?
Allså.... Man sticker bäst ut i mängden om man är sig själv.
↗ till inläggetJa men vafan Psykfall-emo-agent e ju fett grymt :oMenar du att du vill leka psykfall-emo-agent?
Allså.... Man sticker bäst ut i mängden om man är sig själv.
Men asså jag vill vara mystisk mot andra elever på skolan jag gillar inte dom då gör jag mig bäst genom att vara så skum mot dom som möjligt
Först och främst, lägg till lite kommatecken & punkt, enklare att läsa. För det andra, besök BR-leksaker och\eller andra leksaksbutiker, de brukar ha kostymer som passar ditt ändamål. Speciellt nu när Halloween är på gång.
Jag är inte ute efter att ha maskerad det kanske bassar med svarta kläder och en halstugg typ så
Men gå till olika butiker och försök matcha. Köp en poncho och en cowboyhatt så är du som den där myskosnubben på bilden du länkade till. Använd fantasin!
Jag kommer bli utskrattat sån still ser bara coolt ut på serier tror inte det skulle bli så bra om man gjorde så på riktigt
Fattar inte riktigt. Vill du se "cool" ut, eller bara konstig ut?
Cool på ett annorlunda sätt
Du kommer inte vara cool med dom kläderna i vilket fall.
Det är inte exakt dom kläderna jag vill ha heller mystiskt på ett annat sätt typ ondskefull
↗ till inläggetJag kommer bli utskrattat sån still ser bara coolt ut på serier tror inte det skulle bli så bra om man gjorde så på riktigt
Herregud, länka då till en bild som du skulle kunna tänka dig se ut som. Inte någon random bild som bara förvirrar..