Det är ganska coolt gammla goda tiden hette man ju grymma namn!!!
Minns Ni?
Mi is nice m8.. ;PAlla namn jah har haft: 1: sebbbe 10, 2: Heartless, 3: INVISION, 4: Golden Star, Nu: Heaz. Mitt första inlägg fick jag bara ett svar.... :( Det var av Ness, dåvarande Trunks.
Jag hette Elle889 först sen komm Sheik och nu Fierce Diety.Den gammla tiden var ung.
Jag funderar på att byta namn till: Geforce fx...
Gillar faktiskt grafikkortet.
Kanji:Du får ju byta om du vill men det var ett väldigt grymt namn
Kanji eller Geforce FX?
Jag känner mig lite mer hemma i Geforce FX.
Lite konstigt men Kanji e grymmare..Jag funderar på att byta namn till: Geforce fx...
Gillar faktiskt grafikkortet.
mitt första namn var koko visst står det att jag blev medlem 2004 fast jag blev medlem 2003 jag tyckte bättre om namnet www.fuskarna.nu ljuva tider det jag minns när jag skrev inlägget hej allihop
Förlåt att jag byter ämnet ett kort stund.
Kanji:Jag tycker att ditt gamla namn ör bra men det som du föreslog var lite grymmare
när man skriver www.fuskarna.nu då blir det www.fuska.se
man hette ju så grymma namn förut (som alla skrivit innan)
ja hette Karata, nu heter ja karata, de e så jobbigt att ja missade K, nu ser ju mitt namn så fult ut, inte för att de ser snyggt ut annars heller, men men :P
karata vi snackade altid nästan tillsamans och jag kom ihåg när du var grupp-moderator i PROFFSGRUPPEN förlänge sen. :) det var en trevlig tid
jag?, var jag grupp-moderator? hehe nä inte precis :P, va hette du i fuska och fuskarna, nu igen, va de inte typ goldenmew?
Det första jag gjorde var nog att skicka in ett fusk, när det forumet fanns.. Det var längesen så det är svårt att komma ihåg.
första gången jag behövde hjälp med ett spel var nog på ZWW
mitt första inlägg var i en tråd där man skulle skriva sin favvo gubbe i Super Smash Bros.Melee
regelbrott
regelbrott?
den tråden ja skrev i då va regelbrott
Du menar att den bröt mot §1.13?den tråden ja skrev i då va regelbrott
Japp,det menar han ;)