e det värt att köpa SP??
kanske ska göra det men vad tycker ni?
e det värt att köpa SP??
kanske ska göra det men vad tycker ni?
Om du redan har en gba så kanske.. Det är ju bra om du vill köra multiplayer på t.ex sonic heroes, ff cc osv
Jaa,det är värt det.
T ex.Det är inbyggd lampa i Sp,till vanliga Gba måste man köpa en sån grej för 200.
Det är en grej som ör bra =)
jag köpte den, ångrade mig lite i början... men nu så när man har haft den ett tag... så tycker jag att den är jättebra... jag tror säkert att jag har tjänat in pengarna jag köpte den för... jag menar batterikostnaderna... och bakgrundsbelysningen och hopvikbarheten är jättebra... de enda negative med den är att man kan se lite skugga över svarta bildpunkter på skärmen... men det märker man inte om man inte kollar jättenoga :)
och man kan ha spele i små fickor
ja det är bäst!
soft.. då kan man ju ligga i mörkret o spela :P
Lugnt att du ska skaffa det !.
om du redan har GBA köp det inte onödigt då
jag har ett gameboy advance sp jag tycker att det är hur bra som helst för man slipper sitta med en lampa eller där det är ljust det finns ju lampa påden och det är mycket bättre ljud också så jag tycker det!! :D men du får ju välja själv
jag har ändrat mig... jag tycker att du skall ha kvar ditt GBA och spara pengarna till ett GBA DS istället ;)
Vad är ettt gameboy DS??
de nya gameboyet som ska komma efter GBA SP, jag ska hålla mig ämnesspecifikt så läs mer HärVad är ettt gameboy DS??
coolt, men jag tycker den ser rätt kompliserad ut!
två skärmar.
Jaja tillbaka till ämnet.
Jag skall också köpa en SP så jag tycker du skall köpa en också(om inte du har en advance)
Jag har inte GB SP, men jag tycker däremot att det är fullkomligt onödigt. Jag menar, det är ingen större skillnad... du kan spela samma spel... jag tror det finns specialgjorda spel för GB SP, men jag vet inte om det är lönt, jag tror inte det finns så många i så fall...
//Pokémon_älskaren
PS: Man kan spela både GBA och GBC spel på den, tror jag, men det är ju knappast skillnad förutom att den ser mer komplicerad och cool ut. O jag menar, hallå, men har faktiskt inte spelgrejen för att den ser snygg ut utan för att spela spel på den... DS.
Du pokemonmästare.
Har du GBA eller?
Om du inte har det så är SP värt men om du har det räcker det.
Jag har bara vanlig gameboy och color.
JO man kan spela båda spelen på SP, advance också.
nja... kom på en liten negativ sak till... L och R knapparna e lite knäppt placerade... så någon med stora händer lär väl få gjöra ordentlig fingergymnastik om dom ska lyckas me alla kommandon... :(
mitt GBA e helt sönder om man säger så :(
helt sönder?
på vilket sätt?
Lägg in det på lagning om det e trasigt!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in