💬
Logga in
Fuska.se

Gameboy Advance Sp

25 svar · startad

jag ska skaffa ds

17 May 2004

vad är skillnaden egentligen alltså man kan spela i mörkret (WOW!), liksom när gör man de. sen så kan man vika ihop den (SHIT ASSÅ!!!) när behöver man göra de, ja har mitt GBA och det kan ja har med mig vart ja vill ändå. och att de e bättre ljud (JA KLARAR INTE MER!!! DEN ÄR FÖR BRA, ASSÅ FATTA MAN KAN SPELA I MÖRKRET!, VIKA IHOP DEN!!!, OCH SEN ÄR DET BÄTTRE LJUD OCKSÅ!!!) ja har ju typ aldri på ljud när ja spelar....

18 May 2004

Man kan ju spela i mörkret.

Till Gba kan man köpa en sån så det blir ljusare!

Man kan ju spela i mörkret.

Till Gba kan man köpa en sån så det blir ljusare!

det finns 2 av detta, antingen ett tillbehör man sätter på gba'n som lyser... ungefär som en lampa över... men den är inge bra, för de blir massa reflektioner på skärmglaset.

Och så finns det också en sak som heter "Afterburner", de är en ljusgrej man sätter in i sitt GBA, och då blir de bakgrundsbelysning, ungefär som på SP't, men för att få in den måste man öppna sitt gba, och då försvinner ju garantin.

19 May 2004

det är lätt värt pengarna=)

20 May 2004

Det e bra o köpa om du har GBA Men om du har GBASP Så e det inte så bra :P (Jag köpte GBASP + Pokemon shappire + liten väska =1818 Kr ) men det e nog lite mindre pengar nu....

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in