Då går man ju runt i Multiplayer och håller in skjutknappen.
Fusken Till Goldeneye
mmm...precis..man är ju odödlig...
Nej, inte direkt. Jag skjuter ändå mina kompisar när dem gör det.mmm...precis..man är ju odödlig...
okej...men de är i alla fall Lättdödliga...
Jag har märkt det!okej...men de är i alla fall Lättdödliga...
jag gillar golden gun mode..då gäller det att hitta golden gun och sen döda med den..
Ja det är kul. För då finns det ju bara en Golden Gun och den kommer aldrig tillbaka. Men jag slår ut miba kompisar när de har Golden Gun. Det är bara att spriga ru´nr-runt med en ´Soviét.
mm..det går med en Deutche också...
Det går med vilken kulspruta som helst. Fast det kan bli segt med Klobb.mm..det går med en Deutche också...
mmm...ett magasin på den har ju bara 20 skott...
Ja, jag vet. Men skotten är inte särskilt dödliga eller kraftiga heller.mmm...ett magasin på den har ju bara 20 skott...
nej..typ som en Soft air gun...
Jaja, men skillnaden är ju Maximal, man dör av Klobb.nej..typ som en Soft air gun...
japp...men får man ett skott i ögat kan man bli blind...(av soft air gun)
Det är också farligt! Men nog av Soft Air Gun. :mrgreen:japp...men får man ett skott i ögat kan man bli blind...(av soft air gun)
japp...jag gillar att använda Rocket launcher från distan...i alla fall på muliplayer....
Nja, man hör ett skott skjutas iväg och sen är hela bilden röd, och så ser man eld lite här och var.
och en Gubbe som tar den dödas vapen...
Jaja, men det är störande att bli utskrattad samtidigt. Jaws den så kallade Hajen är ju kass.och en Gubbe som tar den dödas vapen...
på vilket sätt..jag tycker att alla är lika bra..jag ser ingen som är Starkare eller Svagare...vad syftade du på??