Är det någon som vet om Fritt Fall Tilt är en uppgradering på Fritt Fall? ;)
Eller kan man bara åka fritt fall tilt ?
----------------------------------------------
Jag ska till Gröna Lund den 22/5 -04!
Och det ska bli jätte kul!!! :D
Är det någon som vet om Fritt Fall Tilt är en uppgradering på Fritt Fall? ;)
Ja det var det jag undra.
-----------------------------------
Snygg Avatar!!!
Jag gillar den. :D
liseberg är bättre! :P B) och jag bor i gbg :rolleyes:
ska till grönan om 13dar :rolleyes:
vad jag vet så tror jag dom har byggt om den...förut var de ju bara 12 som kunde åka...en stol i varje väderstreck, utom den "bakre" sidan...men nu har dom gjort fritt fall tilt på den sidan tror ja, så hörde jag de av nåra polare iafÄr det någon som vet om Fritt Fall Tilt är en uppgradering på Fritt Fall? ;)
Fritt Fall är tillräckligt för mej, men om jag kommer till GL så blir det minst 1 åkt tur på Tilt..
Hur hög är tilt ?
90 meter eller mer tror jag.Jag ska till grönan på tisdag :D
Jag tror att den e 90-100 meter hög-
kan jag fråga att hur många av er bor i stockholm, för typ jag tycker att liseberg här i gbg är bättre men alla snackar om gl som om det skulle vara det bästa som finns, typ! :blink:
här där jag bor pratar vi nästan bara om parken zoo!
bor du i gbg?här där jag bor pratar vi nästan bara om parken zoo!
Han bor i E-stuna skulle jag tro? Han skrev ju det..(Silver Star @ 14/05-2004 19:10:36)här där jag bor pratar vi nästan bara om parken zoo!
bor du i gbg?
ok!(PePsodenT @ 14/05-2004 23:45:32)(Silver Star @ 14/05-2004 19:10:36)här där jag bor pratar vi nästan bara om parken zoo!
bor du i gbg?
Han bor i E-stuna skulle jag tro? Han skrev ju det..
är den bra har inte prövat
vad är det för skillnad på dem egentligen... fritt fall e kul så tilt blir nog också kul!Fritt Fall Tilt är väl en ny attraktion.. Vanliga fritt fall finns kvar, om det är det du undrar..
tilt och frittfall är samma
När jag va senast på gröna lund så fick jag inte åka Berg och dal-banan och fritt fall mm för jag va för kort
Det var det jag mena,JAG HAR ÅKT DEN!!!!!Nepp.. Där tar du så fel som du kan.. Fritt Fall och Tilt är på samma "stång", och en av dom där vagnarna eller vad man ska kalla dem är Tilt, den är lila och dom andra två är röda.. På tilt har man inget säte för benen, så man dinglar fritt med dem.. Och när man kommit till toppen av Fritt Fall så lutas man framåt (Tilt) och åker ner.. SKILLNAD!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in