har tv kannalerna gått bort hos er?det det gjort hos mig och man kan inte titta på tv :angry: (bara vhs)
Tv Pogram
näe här i e-tuna funkar dom!
tur för dig :Pnäe här i e-tuna funkar dom!
Det blir så då & då.
Vänta en timme eller två och tetsa igen.
Har det varit oväder nere i Gbg eller?
nej, och dem flesta som bor här har samma problem! :( :blink:Det blir så då & då.
Kontakta erat Tvboldag ocg fråg vad som står på men det brukar inte vara nåt..(Silver Star @ 14/05-2004 18:20:26)Det blir så då & då.
nej, och dem flesta som bor här har samma problem! :( :blink:
Det är nog igång snart ska du se..
varför skulle det inte funka??
Det brukar bli så under oväder..varför skulle det inte funka??
det kan breo på dåligt väder och massa olika saker.
Det kanske är strömavbrott ;)har tv kannalerna gått bort hos er?det det gjort hos mig och man kan inte titta på tv :angry: (bara vhs)
det e nåt teknik fel! :angry: de sa att det skulle vara klart snart! :)(PePsodenT @ 14/05-2004 18:52:03)varför skulle det inte funka??
Det brukar bli så under oväder..
silver star.Har du kollat annten sladden nånn gång det kan va det
Vad bra. Det brukar bli sånna fel ibland..(Silver Star @ 14/05-2004 18:57:11)(PePsodenT @ 14/05-2004 18:52:03)varför skulle det inte funka??
Det brukar bli så under oväder..
det e nåt teknik fel! :angry: de sa att det skulle vara klart snart! :)
jag har ju sakt att alla i kvarteret har samma problem! :angry:silver star.Har du kollat annten sladden nånn gång det kan va det
men de sa att det skulle vara klart för en halvtimme sen och det är fortvarande så! :angry: :(
hmm skumt för att jag har inte nåt problemas för vi har boxer! :blink:
Funkar alltid.har tv kannalerna gått bort hos er?det det gjort hos mig och man kan inte titta på tv :angry: (bara vhs)
Menar du inklusive kanal 4,kanal 1,kanal 2 ?
bor du i gbg?hmm skumt för att jag har inte nåt problemas för vi har boxer! :blink:
nepp jag bor inte i sillstrypar staden jag bor i eskilstuna 10-9mil från stockholm!(Silver Star @ 14/05-2004 19:07:22)hmm skumt för att jag har inte nåt problemas för vi har boxer! :blink:
bor du i gbg?
ok!(Blackarmy_Aik @ 15/05-2004 21:46:14)(Silver Star @ 14/05-2004 19:07:22)hmm skumt för att jag har inte nåt problemas för vi har boxer! :blink:
bor du i gbg?
nepp jag bor inte i sillstrypar staden jag bor i eskilstuna 10-9mil från stockholm!
för oss blev det så typ varge morgon kl 10 för några dar sen :huh: