💬
Logga in
Fuska.se

Pkemon Colluseum

60 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare

Och om du gillat Pkmn och inte spelat det skulle du sagt att det var bra.

Föesten ger SuperPlay bara bra resensioner för tönt spel som CS, Far cry, Half Life och såna soppspel

Nivå 5 · Fuskare

Omega: Hur vet du att jag inte har kört det?

0013: Aha.... Super play gör alltså bara bra recensioner till tönt spel som Tww, sonic mega collection, metal gear solid the twin snakes bl.a.... Hmmm... Det visste jag inte att metal gear, sonic och zeloda var tönt spel... Ja, men om du säger det så....

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

0013: Aha.... Super play gör alltså bara bra recensioner till tönt spel som Tww, sonic mega collection, metal gear solid the twin snakes bl.a.... Hmmm... Det visste jag inte att metal gear, sonic och zeloda var tönt spel... Ja, men om du säger det så....

För att 0013 säger att det är bra, och honom litar jag på.. och alla som har dt på serebii.net, kan du sluta säga emot oss?
Nivå 5 · Fuskare

VAdå säga emot er.... Jag svarade bara på mario_master fråga....

Nej men Link 64 kommer inte du ihåg när vi var små och gick på fritids då spelade vi pokemon!! :lol: !

Haha! där kommer det fram.. du var säkert dålig och tyckte sen att det var tråkigt

17 May 2004
Nivå 5 · Fuskare

Men det var då det.... Men jag tycker iaf att pokémon gul var rätt så kul... DÅLIG!... Hmm... Vadå dålig... Jag har klarat av både gul, röd, blå.... Och pokémon stadium för den delen...

Köp det inte! Det är skit.... tycker jag iaf.... om man ska gå efter recensioner så fick den bara 6/10 av superplay.... Det finns mycket bättre spel än det....

det är andra som tycker olika så att om du säger köp det inte du behöver inte säga den är skit
Nivå 11 · Veteranfuskare

Dom recencerar bra till tönt spel. Kanske till nåra bra fasst messt till tönt spel. Inte som Zelda och Sonic och dom. Dom äger
Nivå 5 · Fuskare

Säg några tönt spel då.... Du kanske menar metroid prime...

Nivå 2 · Novis

va har du för problem människa varför e du så sur skäms på dej bara för du tycker annorlunda än vi andra. Så nu säger jag bara sluta klaga eller HÅLL KÄFTEN!!!!!!

Xmen

Fredomfighters

Kirbyairride

Absolut inte pokemon colluseum

Nivå 11 · Veteranfuskare

Till Gc finns det inte så många tönt spel.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
(Mario_master @ 17/05-2004 21:20:12)

Xmen

Fredomfighters

Kirbyairride

Absolut inte pokemon colluseum

Jag mena töntspel som hade bra recensioner av superplay... X-men fick ju ingen bra recension...
18 May 2004

jag tror att det är bra mycket bättre än vad de säger i super play

Nivå 5 · Fuskare

jag tror att det är bra mycket bättre än vad de säger i super play

VArför skulle dem ljuga?..... skitsamma.... Jag ska väll låta er va ifred.... jag ska sluta klaga....

hrm.. jag fick inte dt när jag fyllde år idag.. -.-... Min brosa ska få dt istället.. btw, fick en ny 10000kr cykel istället.. :P

hrm.. jag fick inte dt när jag fyllde år idag.. -.-... Min brosa ska få dt istället.. btw, fick en ny 10000kr cykel istället.. :P

Har du verkligen inte satt en 0 för mycket på 10000 kr cykeln
19 May 2004
Nivå 2 · Novis

nej annars kostar den ju bara 1000 kr 10 000 är rätt summa, tebax till ämnet. och en fråga till dom som har det vissta kan man va dom tre legendariska pokemonarna

Nivå 11 · Veteranfuskare

ÖÖhhhhh kan du förklara nogrannare?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in