💬
Logga in
Fuska.se

Black Ops Klipp

6 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Tja! här kan ni länka era black ops klipp som ni har gjort i theatre mode eller spelat in!

29 Nov 2010
Nivå 4 · Lärling
Triple Kill med granat Slå det!
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Mitt minitage för B/O, innehåller en triple nade, en noscope, en wallbang och en tomahawk över hela banan :)

Musiken ska vara 21st centrury breakdown, men youtube har beslutat att stänga av ljudet :/

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Mitt minitage för B/O, innehåller en triple nade, en noscope, en wallbang och en tomahawk över hela banan :)

Musiken ska vara 21st centrury breakdown, men youtube har beslutat att stänga av ljudet :/

Där slog du mig. Men jag såg ingen tomahawk i videon. EDIT: Där var din tomahawk såg den nu.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Där slog du mig. Men jag såg ingen tomahawk i videon. EDIT: Där var din tomahawk såg den nu.

Det mest roliga var att jag och en annan snubbe i mitt lag fick tomahawk ungefär samtidigt ;)

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

jag tog din kills i granet klippen, annars hade du nog fått en quad XD

Nivå 7 · Fuskare

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in