Hoppa till innehåll

Vill Köpa En Dator


Spelarrn
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 4 veckor senare...

Du får inte en data för 1000kr.

Du kan få en gamal rutten dator som knappt startar för det.

För en dator utan lagg ska du nog ha en budget på runt 6000kr minst.

Jag köpte min dator för 1000kr, en dator där det spelats allt från Wow och CoD till The sims och Roller Coaster...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 7 månader senare...
  • 3 veckor senare...
  • 1 år senare...

:lol: för 1000kr får du knappt en mini laptop. du behöver gå upp till ca 6000-8000. annars duger den bara till att surfa men du ska vara noga och fråga vad du ska ha för dator så du får en så prisvärd du kan få. men det gäller också vad du ska spela bf3 och cod måste man nå 6000 eller mera för att klara. sen gäller om du vil ha bättre grafik kort och en sämre proccesor eller tvärtom. men jag föredrar att ha ganska jämnt med de två.

 

 

men du måste nog spara mer. för en dator för 1000-3000 så är inte så mycket. men sen kommer frågan om du vill bygga en eller bara köpa en hel. om du väljer att öpa en hel finns det många att välja mellan men inte så värst prisvärda. men om du bygger en finns det nästan oändligt att välja som vilken proccesor, grafikkort och hur mycket ram :P

 

Jag köpte min dator för 1000kr, en dator där det spelats allt från Wow och CoD till The sims och Roller Coaster...

hur hittar man såna delar för dett låga priser. men jag tror du kör på låg grafik.

 

Behöver inte va en speldator bara det går att spela på utan lagg och bra minne. Behöver inte va ny B)
det brukar heta spel dator om den kan spela utan lagg. men då kan den också köra relativt bra grafik. sen kan man bygga en dator som har så bra delar som inget spel kräver.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...