Tja, jag undrar varför min bakgrund ändrar till svart helt plötsligt.
Jag har Windows 7 basic bakgrund men det ändras till svart nu har aldrig hänt förut.
Det hände så en gång efter jag spelade Left 4 dead 2 (Steam) Men det kan inte bero på det.
Tja, jag undrar varför min bakgrund ändrar till svart helt plötsligt.
Jag har Windows 7 basic bakgrund men det ändras till svart nu har aldrig hänt förut.
Det hände så en gång efter jag spelade Left 4 dead 2 (Steam) Men det kan inte bero på det.
Har ditt windows upptäckts som oäkta så ändras bakgrunden till svart varje kvart eller 5'e minut eller något sånt.
Ja.. jag har installerat photoshop 7 från en cd av min pappas kompis men sen en dag senare efter jag hade installerat det så kom det upp: Du har installerat ett falskt programvara. blablabla.
Tror inte det har något med photoshop att göra i alla fall, photoshop är ju adobe så vitt jag vet. Har du piratwindows? I så fall stäng av automatiska uppdateringar nästa gång.
Det senaste jag installerade var photoshop..
Men det är min mammas dator och hon fick den av brorsan, brorsan hade den innan och nu gav han den till mamma och jag får spela på datorn. Det som stör mig när jag brukar spela att det kommer upp: Det här är inte äkta Windows)
Spelar ingen roll vad du installerade senast, det är ditt windows som upptäckts vara oäkta.
Okej tack! :)
Ska se om det blir svart imorgon när jag stänger av datorn.
De lär finnas kvar, mer avancerat än så att bli av med det där..
↗ till inläggetdet är inte alls svårt att ta bort det, men det är §3.7De lär finnas kvar, mer avancerat än så att bli av med det där..
Har raderat Photoshop eftersom jag inte kunde hitta ''avinstallera''. Jag är inte så van vid Windows 7 startmenyn :D
Btw, när jag startade datan blev skärmen svart, men innan det kom det upp nåt är det stod: Din aktiveringsperiod har förlöpt.
(Alternativ)
->Aktivera nu.
->Fråga igen senare.
[Avbryt]
Tryckte på avbryt eftersom det är inget vet om.
Skriver som jag gjorde förut: Ditt windows är antingen inte äkta (och har upptäckts) eller så har du inte aktiverat det ännu.
Glöm photoshop, det är bara windows det handlar om.
Mm, ok ska fråga min brorsa om jag ska aktivera.
Hände för mig också ibland innan att bakgrunden blev svart då jag spelat Diablo 2, som är ett hyffsat gammalt spel. Dock var detta på XP som jag fixat lagligt.
Testa fråga honom.
Om Windiws 7 var piratkopierat så använde han ett program som tar bort en patch som får alla piratkopierade Windows 7 att bli upptäckta
Men om erat Windows 7 är äkta (Köpt) så gick han bara in på microsofts hemsida och körde ett test som verifierar att Windows 7 är äkta och sedan tar bort "Windows är inte äkta" varnings grejen
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in