aaaa. tog den hoss min morsa på emu där.. nu har jag flyttat! asså flyttat med min morsa.. sååå gött!
Ruby/sapphire
va pratar du om!? :huh:
Jag Håller Med Vad Pratar du om`???? :blink:
du borde tagit torcik han äger mot pokemon ligan
gjort e gjort liksom
oj,tänkte fel,liksom vi hade det som Glosa när vi prat om grekland :lol:(Windhoek @ 25/05-2004 21:50:37)Torch = Fackla på grekiska :lol:
Det är fackla på engelska också.. :mellow:
glömde bort mig :wacko:
smart :P de e lite skillnad på grekiska och engelska liksom....
...jo det är sant, har man valt en pokemon så kan man inte byta... men man kan alltid byta till sig de andra!!!
de e inte lika kul...
inte??? man linkar från 5 lv... och tränar upp den själv det är bra!!
Håller med!
självklart... att träna är jätte kul!!!!!
Jag har alla start-pokémonen´s högsta utveckling!
Blir det alldeles förvånat här om jag säger att Mudkip är en Water/Ground Pokemon?Jag blev inte förvånad när han lärde sig Normal/Fight/Water/Ground/Ice/Rock attacker.
Det tyker jag också.(Ruffy @ 15/05-2004 15:34:46)Vilken är bäst att börja med?
- Treecko
- Torchic
- Mudkip
Vilken är bäst på strider?
Vilken är snyggast?
Vilken är sämst?
Jag skall köpa Ruby/Sapphire men jag vet inte vilken pokemon jag skall börja med?
Jag tycker : Torchic
1.Han blir bra när han har Blaziken.Torchic e söt,men ej dem andra.
2.Sänmst vet jag inte riktigt.
combusken e ju riktigt ful :P
nej, jag blev inte förvånad... min svampert kan rätt mycket blandat typ att attacker... men aldrig Fight!Blir det alldeles förvånat här om jag säger att Mudkip är en Water/Ground Pokemon?Jag blev inte förvånad när han lärde sig Normal/Fight/Water/Ground/Ice/Rock attacker.
Asså Mudkip är inte Ground, bara Water. Men när han utväcklas blir han Water/Ground.Blir det alldeles förvånat här om jag säger att Mudkip är en Water/Ground Pokemon?Jag blev inte förvånad när han lärde sig Normal/Fight/Water/Ground/Ice/Rock attacker.
Rätt! Tänkte skriva det, men orkade inte...(ville10 @ 11/06-2004 11:26:06)Blir det alldeles förvånat här om jag säger att Mudkip är en Water/Ground Pokemon?Jag blev inte förvånad när han lärde sig Normal/Fight/Water/Ground/Ice/Rock attacker.
Asså Mudkip är inte Ground, bara Water. Men när han utvecklas blir han Water/Ground.
Min bror valde Pokemon och tränade tills den utvecklades,sen så fick jag spela.
Fast det är mitt spel...