💬
Logga in
Fuska.se

Pokemon Colloseum!

31 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Pokémon colloseum tar 48 block.Jag hade det+SSBM på ett minneskort med 59 block,och SSBM tar 11 block,och då var det fullt på minneskortet.För övrigt,för att spela multiplayer behöver du en handkontroll plus gameboy advance.Koppla in gameboyet med en sån där kabel och registrera pokémonarna i det.Sen registrerar du pokémonarna som du har på story mode.

Nivå 3 · Lärling
Pokémon colloseum tar 48 block.Jag hade det+SSBM på ett minneskort med 59 block,och SSBM tar 11 block,och då var det fullt på minneskortet.För övrigt,för att spela multiplayer behöver du en handkontroll plus gameboy advance.Koppla in gameboyet med en sån där kabel och registrera pokémonarna i det.Sen registrerar du pokémonarna som du har på story mode.

öö fattar ingenting då för att jag är >trög!!!< men ändå
Nivå 10 · Veteranfuskare

Vad får man göra på ett Poke´mon-spel egentligen?

Nivå 3 · Lärling

du kan prova att spela

Nivå 12 · Mästerfuskare

Det är ett 3D äventyr,man möter många,klura lite..

Nivå 10 · Veteranfuskare

du kan prova att spela

Det kan jag inte. Jag har inget Gameboy Advance.
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Det är ett 3D äventyr,man möter många,klura lite..

Jag ÄSLKAR klurspel och det i ett pkmn spel! Juvligt... f*n vad jag längtar..
Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag gillar striderna mellan Poke´mon. De är så härliga att se. Man skulle haft GameBoy Advance. :)

2 Jun 2004
Nivå 5 · Fuskare

Pokémon colloseum är väldigt kul,om man bortser från att det kommer en miljon strider på rad på ett ställe.Skär ner lite på striderna,och man har det perfekta spelet,eller att man inte kan spela multiplayer med bara två handkontroller är ju förstås ett minus,men för övrigt kul.

PS.Hoppas nån fattar vad jag säger DS.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Pokémon colloseum är väldigt kul,om man bortser från att det kommer en miljon strider på rad på ett ställe.Skär ner lite på striderna,och man har det perfekta spelet,eller att man inte kan spela multiplayer med bara två handkontroller är ju förstås ett minus,men för övrigt kul.

PS.Hoppas nån fattar vad jag säger DS.

Jovisst, men hur många poke´mon finns det?
Nivå 3 · Lärling

jag tror det finns unjefär 50st men det är synd att det inte finns vilda pokemon :(

Nivå 10 · Veteranfuskare

jag tror det finns unjefär 50st men det är synd att det inte finns vilda pokemon :(

Kan dem inte få några slags uppgraderingar?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in