💬
Logga in
Fuska.se

Ang. Regler

8 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

okej... jag har tänkt lite... och jag tycker att sidan med regler är lite väl tråkig, liksom en sida där texten nästan har samma färg som bakgrunden.... så jag tänkte... varför inte gjöra en liten rolig flash-film eller nå liknande om alla reglerna... då lovar jag... at då kommer alla att läsa reglerna... eller snarare se på reglerna ;)

Men vem ska göra den då?

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Någon som är bra på flash kanske?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Kommer att ta upp för mycket plats -> sidan segas ner.

Dessutom så förstår jag inte hur det skulle se ut på en film. <_<

Senast ändrad:

Då tror jag inte heller att dom bryr sig om Reglerna heller. Dom tittar istället på filmen!

Nivå 7 · Fuskare

Nej jag tycker det är bra som det är.

Det passar ihop med allt annat på sidan!

Nivå 8 · Veteranfuskare

okej... jag har tänkt lite... och jag tycker att sidan med regler är lite väl tråkig, liksom en sida där texten nästan har samma färg som bakgrunden.... så jag tänkte... varför inte gjöra en liten rolig flash-film eller nå liknande om alla reglerna... då lovar jag... at då kommer alla att läsa reglerna... eller snarare se på reglerna ;)

Jag tycker att reglerna är bra som dom är
Nivå 7 · Fuskare
(orson @ 15/05-2004 17:11:17)

Jag tycker att reglerna är bra som dom är

Ja det är dom.

Varför ändra på dom?

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Man ändrar inte på dem, man visar upp den på ett lite trevligare sätt..

Varför tror alla att sidan ska segas ner av en liten flash film?? den är lixom 10 ggr snabbare än förut..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in