Vad gjorde ni på nyår? Hur firade ni? Smällde ni raketer? Berätta om erat nyår.
Själv sat man inne och drack pommac och åt glass :o.
Vad gjorde ni på nyår? Hur firade ni? Smällde ni raketer? Berätta om erat nyår.
Först spelade jag, sen gick jag ut och smällde raketer (På en raket så råkade jag sätta in pinnen för långt in och så explodera den på marken och alla dog :o) Nä, var inte så farligt, det var bara en kvinna som fick den på sin jacka... Efter firandet drack jag Champagne med jordgubbssmak BLÄ och sen satte jag mig på en stol och gick jag in på Fuska.se. Du då?
Jag satt och kollade på film (Clerks, mycket bra film f.ö.) och det nya året gick obemärkt förbi tills gratulerande sms började ramla in. Tror jag ska fira med ännu en film, champagne och tomma löften.
Jao, vi firade hos min tremänning, och det var pretty awesome.
Först spelade jag typ kinect sports i 4h, (20.00-00.00), sen blev det raketer och smällare ;pPppPppP, och sen champagne :D
Jag har nytt år om fyra timmar och 40 minuter B)
Nötte tvserier och såg på ishockey hela kvällen. Såg family guy, Simpsons, how i met your mother, scrubs, vampire diare och junior-vm i ishockey.
Offtopic: Extreme, var du i tärnaby idag? En kille där såg exakt ut som dig. :o
@ guggo: fan va efter du är.
↗ till inläggetJag har nytt år om fyra timmar och 40 minuter B)
Är du i USA eller nått eller?
Var är du?
Ontopic: Först åt vi mat, sedan smällde vi raketer.
Har gäster här hemma
Det är det vi har hunnit med :D
↗ till inläggetÄr du i USA eller nått eller?
Var är du?
Mm!
Var hos en massa polare och smällde raketer och drack juice! :)
Spelade WoW.
Vid datorn:
Spelat
Sett på anime **
Sett på simpsons **
Programmerat *
Lyssnat på musik *
Chattat *
Irl:
Ätit mat
Toa
Skjutit raketer
*=Samtidigt
**=Antingen sett på det eller det andra
chillade med flickvännen och ett par gamla klasskompisar från högstadiet, sedan sköt jag raketer för 3000 :)
Först blev det god mat, sen ishockey och därefter raketer.
↗ till inläggetHar en stuga i tärnaby fast var inte där igår :oNötte tvserier och såg på ishockey hela kvällen. Såg family guy, Simpsons, how i met your mother, scrubs, vampire diare och junior-vm i ishockey.
Var iväg och åkte bob/pulka med familjen, klotade såklart på sista åket och flög åt helvete och slog i axeln, bastade när vi kom hem, sedan satt man vid datorn resten av dagen. Smällde aldrig några raketer då min ena hund är otroligt skotträdd.
↗ till inläggetOkej, jag har också stuga i tärnaby, jag är där nu. :P↗ till inläggetHar en stuga i tärnaby fast var inte där igår :oNötte tvserier och såg på ishockey hela kvällen. Såg family guy, Simpsons, how i met your mother, scrubs, vampire diare och junior-vm i ishockey.
↗ till inläggetVad gjorde ni på nyår? Hur firade ni? Smällde ni raketer? Berätta om erat nyår.
Spelade lite BLACK OPS på veteran sen smällde raketer... råkade nästan skjuta på min kompis :o
gick ut på byn. träffade ett fyllo som ville elda upp en julgran.
smällde raketer.
spelade GTA på min kompis Ifån
↗ till inläggetchillade med flickvännen och ett par gamla klasskompisar från högstadiet, sedan sköt jag raketer för 3000 :)
Haha ja, såg bilden på alla raketer på FB. Det var ju fan crazy.
Ont: Smällde raketer..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in