kan ni inte ta tillbka ta bort knappen vitt sitt eget inlägg för jag har har råkat gjort dubbelpost förjäv**t många gånegr!
Kan Ni
Jag håller, med, j*vligt störande när man just har gjort ett inlägg
Ni kunde ha tryckt på "ändra" innan ni dubbelpostade. Ser ni inte att ni var den senaste som skrev? Kollar ni igenom tråden innan ni skriver?
men asså jag brukar göra fel jag ska ändra inlägget men då trycker jag på svara!
Det finns en bakåt knapp i din webläsare va?
det e ju inte svårt att ta fel mellan "svara" och "ändra" ;)
Well, med mina inställningar ligger de 15 cm ifrån varandra. Dessutom så står det "ändra" på ändraknappen, och "svara" på svaraknappen.det e ju inte svårt att ta fel mellan "svara" och "ändra" ;)
ja, jag tycker inte att det e svårt att ta fel knapp ;) :P(Dannie @ 16/05-2004 00:40:12)det e ju inte svårt att ta fel mellan "svara" och "ändra" ;)
Well, med mina inställningar ligger de 15 cm ifrån varandra. Dessutom så står det "ändra" på ändraknappen, och "svara" på svaraknappen.
Jag tycker inte heller det men ibland får jag hjärnsläpp
inte jag! :D
ne men asså jag är så van att trycka svara så då tänker jag att jag trycker på ändra knappen men trycker på svara!
Förresten, upprepade regelbrott är varning. Nu har du ju själv erkänt. ;)
Du kanske trycker på rätt knapp nästa gång, om du förstår vad jag menar...
Jag vill också ha tillbaka den !
jag tycker det inte därför att.det hände en massa spam när alla ville ha poäng dem skrev ett inlägg o raderade så då har man kvar poängen
Om den ska tillbaka ska dem ta tillbax poängen.