GamesDean Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 (redigerat) Tjena! Upptäckte att jag inte kan öppna bifogade bilder i nytt fönster, ganska så irriterande när folk postat screenshot mm. Vet att flera har samma problem, har hänt så på alla bifogade bilder jag testat. Gissar att detta hänger ihop med uppdateringen som nyss gjordes!? Redigerat 3 Januari 2011 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Konstigt, har inte tänkt på det. Men nu när jag kollade var det ju så. Men du kan ju alltid.. Högerklicka på bilden Trycka på "kopiera bildadress" Öppna ny flik, klistra in Tar längre tid, men ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Detta är nu åtgärdat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.