💬
Logga in
Fuska.se

Svensson Svensson Vs Solsidan

22 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Dessa två svenska serier är överlägset de två bästa serierna jag vet i denna värld!

Nu när Solsidan kommer med en säsong 2 så tänker jag att det kan vara kul att göra en liten omröstning.

Vilken tycker du är roligast/bäst? Själv så tycker jag att gammal är äldst och väljer Svensson Svensson. Men solsidan attackerar på bra och om kanske 10 år så kanske möjligtvis solsidan är bättre, man vet ju aldrig. Svensson Svensson Säsong 1 och 2 har ju bara blivit bättre och bättre för varje år, först tyckte jag att säsong 3 och 4 var förbannat dåliga när dem sändes på tv, men när jag

laddade hem

dem för någon vecka sedan så upptäckte jag att dem blivit bättre! Konstigt men så är det.

http://matildathors.blogg.se/images/2010/noje-21s39-svensson_221690w_123881933.jpg

VS

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/01157/Solsidan2_1157322l.jpg

//MrJesper

Nivå 0 · Nykomling

Svensson Svensson. Det är en familjegrej, för min pappa är brevbärare, så vi har alltid skrattat extra mycket åt brevbärarskämten XD

Dessutom gillar jag inte Solsidan. Lite små roligt, men har aldrig fått mig att skratta. Sedan hatar jag han som spelar huvudkaraktären what's-his-face.

Nivå 0 · Nykomling

Svensson,inte för ja har sett sol sidan men,Svensson är awesome :rolleyes:

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Dessa två svenska serier är överlägset de två bästa serierna jag vet i denna värld!

Nu när Solsidan kommer med en säsong 2 så tänker jag att det kan vara kul att göra en liten omröstning.

Vilken tycker du är roligast/bäst? Själv så tycker jag att gammal är äldst och väljer Svensson Svensson. Men solsidan attackerar på bra och om kanske 10 år så kanske möjligtvis solsidan är bättre, man vet ju aldrig. Svensson Svensson Säsong 1 och 2 har ju bara blivit bättre och bättre för varje år, först tyckte jag att säsong 3 och 4 var förbannat dåliga när dem sändes på tv, men när jag

laddade hem

dem för någon vecka sedan så upptäckte jag att dem blivit bättre! Konstigt men så är det.

http://matildathors.blogg.se/images/2010/noje-21s39-svensson_221690w_123881933.jpg

VS

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/01157/Solsidan2_1157322l.jpg

//MrJesper

Svensson svensson För Fasen bästa komedi serien :cool: :D

Nivå 0 · Nykomling

Solsidan innehåller för mycket dryg humor (som jag för övrigt älskar, om det görs rätt) och är bara en allmänt dryg serie.

Svensson, Svensson är ju en ren klassiker, som det borde vara olagligt att tycka illa om.

6 Jan 2011
Nivå 0 · Nykomling

Båda är lika dåliga.

7 Jan 2011
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Båda är lika dåliga.

Dåliga? Då har du ju ingen humor, du vet ett got skratt förlänger livet! Ta en titt på några komedier, kanske dunderhumor, läs en roliga historier bok eller för fasen gå in på Humor forumet här på fuska!!
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Solsidan innehåller för mycket dryg humor (som jag för övrigt älskar, om det görs rätt) och är bara en allmänt dryg serie.

Svensson, Svensson är ju en ren klassiker, som det borde vara olagligt att tycka illa om.

What he said !
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Dåliga? Då har du ju ingen humor, du vet ett got skratt förlänger livet! Ta en titt på några komedier, kanske dunderhumor, läs en roliga historier bok eller för fasen gå in på Humor forumet här på fuska!!

Om du undrar så älskar jag dunderhumors sketcher men hatar solsidan och svensson svensson, föredrar south park och family guy.
8 Jan 2011
Nivå 0 · Nykomling

Jag har inte sett någon av dem än, men vi har en hel solsidan box hemma så jag ser nog den snart.

Nivå 0 · Nykomling

Svensson svensson helt klart.

12 Jan 2011
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #12
↗ till inlägget

Jag har inte sett någon av dem än, men vi har en hel solsidan box hemma så jag ser nog den snart.

Gör det, det är en helt okej serie!

↗ till inlägget
Om du undrar så älskar jag dunderhumors sketcher men hatar solsidan och svensson svensson, föredrar south park och family guy.
Tycker både South Park och Family Guy ha så omogen humor, visst kan jag sitta och se på det någon gång om det inte är nåt annat på TV, men det är inget jag längtar till.
Nivå 0 · Nykomling

Svensson Svensson är en typ av humor jag äskar och Solsidan gillar jag inte,så självklart röstade man på Svensson Svensson! :D

Senast ändrad:

13 Jan 2011
Nivå 0 · Nykomling

Svensson Svensson suger så jävla mycket, för mycket överspel.

14 Jan 2011
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15
↗ till inlägget

Svensson Svensson suger så jävla mycket, för mycket överspel.

Vad menar du med överspel egentiligen? :huh: Jag tycker det är klockrent! :)
15 Jan 2011
Nivå 0 · Nykomling

Inte sett solsidan, men Svensson Svensson får mig att vilja dö. Varje gång.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Gör det, det är en helt okej serie!

Vabra! Många säger att solsidan är askul, så det blir väl nån kväll framför teven.

Fast jag gillar ju mest family guy som några andra nämnde...

19 Jan 2011
Nivå 0 · Nykomling

Röstar blankt, svårt val.

↗ till inlägget

Båda är lika dåliga.

Hoppas du menar bra!

Senast ändrad:

24 Jan 2011
Nivå 0 · Nykomling

Kollade på solsidan nu, och det var verkligen jätteroligt, jag skrattade hela tiden :)

Det var mycket roligare än svensson, svensson så därför röstar jag på solsidan.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Kollade på solsidan nu, och det var verkligen jätteroligt, jag skrattade hela tiden :)

Det var mycket roligare än svensson, svensson så därför röstar jag på solsidan.

men för hä*** han ligger ju fyra i listan neeeej

hehe solsidan lätt ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in