Gillar att admin har gjort likadant som sweclockers!
Inge mer massquotande! :D
Gillar att admin har gjort likadant som sweclockers!
↗ till inläggetGillar att admin har gjort likadant som sweclockers!
jag förstår inte? Vad är det han ändrat?
Admin har väl inte ändrat någonting alls?
Vad är det ni pratar om :P?
Edit - man kan inte massquota! Coolt!
Det är inget som stör mig speciellt mycket, ärligt talat.
↗ till inläggetJa precis. För vissa småbarn kanske citerar någon som redan citerat någon som citerat någon annan o.s.v. Då blir det ju till slut en hel sida med svar + en helvetes massa citat.
Tillslut går det inte mer. Men kan hålla med dig när det är i långa texter och så. Men inte när det är små texter på en rad eller två.
Håller med där! .. See what I just did there?
Men det borde definitivt skrivas in i fuska reglerna.
Ja det ser så fult ut med massa quotes
↗ till inläggetJa precis. För vissa småbarn kanske citerar någon som redan citerat någon som citerat någon annan o.s.v. Då blir det ju till slut en hel sida med svar + en helvetes massa citat.
Tillslut går det inte mer. Men kan hålla med dig när det är i långa texter och så. Men inte när det är små texter på en rad eller två.
Test. Jovisst faan.
Jolt - Det går att quota på så vis att man tar flera olika. Men ta en som redan har flera, så kommer det inte gå ^^.
Det har aldrig stört mig iaf. :huh:
Ingen big deal brorsan! :P
↗ till inläggetDu gjorde min dag. (:Skärp er nu! Om ni inte ska svara på fem olika quotes så finns det ingen mening med att quota fem olika grejer. Man kan faktiskt radera de fyra andra man inte ska quota så man endast svarar på den man tänkte. Det ser bara onödigt fult ut. Sluta upp med det nu, tack.
↗ till inläggetJolt - Det går att quota på så vis att man tar flera olika. Men ta en som redan har flera, så kommer det inte gå ^^.
Härligt att han ändrade det! Äntligen slipper man multiquoting!
EDIT; Gick inte att multiquota :(
Så jävla jobbigt är det inte, herregud.
EDIT:
Förstår själv inte ens hur man kan störa sig på det :S
Är ju ingenting man ens tänker på och scrollen uppfanns ju av en anledning
↗ till inläggetVar ju du som klagade på att det var jobbigt?Preics.
↗ till inläggetOj jag tänkte inte vad jag svarade på :DVar ju du som klagade på att det var jobbigt?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in