💬
Logga in
Fuska.se

Tjäna 1000kr Snabbt?

32 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Tja!

Nu behöver jag 1000kr så snabbt som möjligt! Någon som har tips på hur jag ska tjäna pengar snabbt?

Tacksam för snabba svar! =)

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Tja!

Nu behöver jag 1000kr så snabbt som möjligt! Någon som har tips på hur jag ska tjäna pengar snabbt?

Tacksam för snabba svar! =)

Råna en gamling! ;)

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Råna en gamling! ;)

det är nog det bästa alternativet :P

Nä men gör lite saker hemma.

Som att skotta snö eller nått nu under vintertiden.

Eller så kan du skotta hos grannarna eller nått

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #4
↗ till inlägget

det är nog det bästa alternativet :P

1. Nä men gör lite saker hemma. Som att skotta snö eller nått nu under vintertiden.

2. Eller så kan du skotta hos grannarna eller nått

1. Får redan barnbidrag, så jag kan inte få så mycket mer hemifrån. Varför jag inte kan ta från barnbidraget är för att jag endast får använda 300kr/månad till saker jag vill, och 750kr/månad till att spara eller saker som jag verkligen behöver.

2. Alla mina grannar ska självklart ha snöslungor.. -.- Haha! xD

Nivå 4 · Lärling

Det är omöjligt att få så mycket pengar snabbt. Börja spara dina pengar som du får varje månad. Eller testa fråga dina föräldrar om du får av dom 1000kr. Men mitt tips är att spara. Jag får 300kr som månadspeng, och jag har en gång lyckats spara ända till 7000kr nästan 10k. Så börja spara är mitt tips.

Nivå 3 · Lärling

Skaffa ett svartjobb.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Det är omöjligt att få så mycket pengar snabbt. Börja spara dina pengar som du får varje månad. Eller testa fråga dina föräldrar om du får av dom 1000kr. Men mitt tips är att spara. Jag får 300kr som månadspeng, och jag har en gång lyckats spara ända till 7000kr nästan 10k. Så börja spara är mitt tips.

Självklart ska jag spara pengarna jag får, men jag vill ha ett sätt att tjäna mer pengar. På sommaren dömer jag fotboll, det är ett exempel.

↗ till inlägget
Skaffa ett svartjobb.
I lol'd. xD
Nivå 10 · Veteranfuskare

om du är bra på något instrument som gitarr, så kan du ju bli gatumusikant

kanske lite kallt för det, men det är ett förslag

Nivå 3 · Lärling

Råna folk sen du kan ha.....fullt på bilen i grejor, du vet.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Garvade :lol:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Nej, han ska ta han och hans efternamn!
Nivå 2 · Novis

Sälja Aftonbladet/Expressen? Såg en annons i tunnelbanan att Expressen ville ha ungdomar mellan typ 12-13 år som kan sälja deras tidningar.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #13

Har sålt både aftonbladet och expressen tidigare, ingen i närheten vill köpa tidningar. Alla säger att de läser på internet. :(

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Har sålt både aftonbladet och expressen tidigare, ingen i närheten vill köpa tidningar. Alla säger att de läser på internet. :(

Jaså? Det är synd. :o
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #15
↗ till inlägget

Jaså? Det är synd. :o

Jo, jag sålde i snitt ungefär så att jag tjänade 100kr varje helg, och då jobbade jag 4-5 timmar per helg. Kändes inte värt det. ;)

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Har du kanske en konsol med spel som du inte spelar? Om du har så kan du ju sälja allt detta sen gåra kaoz med den. Skämta men seriöst som jag sa kolla upp om du har nå spel eller konsol som du inte spelar.

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Jo, jag sålde i snitt ungefär så att jag tjänade 100kr varje helg, och då jobbade jag 4-5 timmar per helg. Kändes inte värt det. ;)

Har själv gått igenom det..

Man är en turpojke om man hitta folk i RAD som vill köpa tidningen.. ganska kasst.

Hellre rekommenderar jag att börja dela ut reklam... där slipper man leta efter folk som vill köpa tidningen.

Rätt bra i lön... fast det varierar ju beroende på vilken stad man bor i.

Som någon annan sa, så kan du ju gå runt och fråga om du får skotta deras tomt.

Du kan ju alltid sälja dig själv också...

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #18
↗ till inlägget

Har du kanske en konsol med spel som du inte spelar? Om du har så kan du ju sälja allt detta sen gåra kaoz med den. Skämta men seriöst som jag sa kolla upp om du har nå spel eller konsol som du inte spelar.

Funderar på att sälja mitt 360, men vettefan om brorsan går med på det. =/

↗ till inlägget
Har själv gått igenom det..

Man är en turpojke om man hitta folk i RAD som vill köpa tidningen.. ganska kasst.

Hellre rekommenderar jag att börja dela ut reklam... där slipper man leta efter folk som vill köpa tidningen.

Rätt bra i lön... fast det varierar ju beroende på vilken stad man bor i.

Som någon annan sa, så kan du ju gå runt och fråga om du får skotta deras tomt.

Du kan ju alltid sälja dig själv också...

Ungefär hur mkt tjänat man på att dela reklam? :)
Nivå 4 · Lärling

100kr är ju inte så farligt för 4-5 timmars arbete för ngn som är minderårig, ni kan ju inte räkna med att få 87kronor timmen (har för mig de va lägsta för en 18+ åring utan slutbetyg) Det är ju trotts allt pengar.

Annars haru ju säkert något du kan sälja, tv spel eller någon spelkonsol

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #20
↗ till inlägget

100kr är ju inte så farligt för 4-5 timmars arbete för ngn som är minderårig, ni kan ju inte räkna med att få 87kronor timmen (har för mig de va lägsta för en 18+ åring utan slutbetyg) Det är ju trotts allt pengar.

Annars haru ju säkert något du kan sälja, tv spel eller någon spelkonsol

Kanske är jag som är bortskämd. När jag dömer fotboll får jag 120kr för matcher som är mellan 2*25min och 2*35 min.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in