Min favorit kanal är 6:an (mest för att simpsons visas där ;) ).
Bästa Tv-kanalen?
Tycker nog bäst om SVT2 för de har bra nyheter, frågesporter, dokumentärer och ingen reklam.
Men jag gillar sexan också för där visas Family Guy
Och trean också, de visar Top Model, men de liksom sexan har för mycket reklam <_<
↗ till inläggetJa, har även två till: Discovery channel och MTV.Min favorit kanal är 6:an (mest för att simpsons visas där ;) ).
6:an, discovery, VH1 classic rock
Viasat Motor.
6an och ettan.
Overall är det nog 5an, där jag mestadels kollar The Big Bang Theory och Vänner.
Utöver det så tycker jag oftast 5an visar bäst filmer under helgerna.
Kollar extremt lite på TV men axess/discovery kan vara kul
Discovery Channel
Tv6
även Nickelodeon då man har roligt, Svampbob fyrkant och bondgården. Man kan nästan säga att bondgården är en barnvänligare version av family guy.
Jag må ha konstig humor, men såg på ett avsnitt idag där ledaren, som är en kill-ko, konstigt men så är det, skulle börja smyga på en tjej-ko. Hon går ut på picknick med en annan och ser att denna kill-ko är under bordet. Då börjar dem prata högt om att skicka saker. Börjar med att tappa salt och sådant, men till slut så blir det en eldkastare och svärd.
Kanske inte låter så roligt, men ni bör se på den om ni är rastlösa!
Discovery Channel - Försvinner väl dock snart från min lista om de ska fortsätta visa massa jävla skit.
History channel
BBC Knowledge
↗ till inläggetBåde Discovery och History channel var mycket bättre förut. Nu är det bara konspirationer och program som Ax men på history channel :(Discovery Channel - Försvinner väl dock snart från min lista om de ska fortsätta visa massa jävla skit.
History channel
BBC Knowledge
Discovery channel! hade jag fått välja hade jag bara haft den på tv'n
3:an (NCIS is FTW), Discovery Channel och så klart 6:an, kan möjligtvis trycka in MTV.
4:an har ju bäst program men gillar dem inte ändå.
Gör en lista.
Topp 5
1. SVT1 (Gillar 1:an, för det är en klassiker, där visas alla "måsteprogram" Tillexempel Kalle Anka.)
2. TV4 (Gillar dem som ändå på nåt sätt dem har bäst program trots all skit)
3. Comedy Central (Håller mig ofta vaken på natten)
4. SVT2 (2:an kommer här också. Mycket sport på 2:an och det gillas)
5. TV3 (Är helt enkelt mycket bra, lite sämre program och programledare än TV4 men gillas som allmänt mer)
Tv6,filmer som lagom bra visas på Tv6 då och då.
TV6
MTV (Mycket bättre förr, nu visar de bara massa skit, fast om kvällen så är det bra, det gillas)
Discovery Channel
TV4 Fakta (Gillar typ bara Brottsplats USA)
TV10