Jadå, och på Zabraks kan man välja typ färg i ansiktet eller nåt... fast man får inte måla själv utan välja någon av de alternativen som finns..
Star Wars Galaxies!
OK, får se om jag blir en Zabrak eller Människa...
Jag kommer nu med 10 frågor!
Kan man hoppa?
Kan man skjuta och slåss fritt? (Jag menar att kan man skjuta vart man vill om jag är i ett varuhus till exempel skjuta ihjäl folket)??
Kan man dö av ålder i spelet?
Hur är grafiken?
Vad är det bästa med Galaxies?
Kan man dansa?
Kan man sjunga?
Om jag åker till Naboo och landar där för att göra roliga saker kan man då tillexempel ta ett glas kall öl eller sitta i en bar o snacka?
Man kör Online va?
Kan du visa lite bilder om när du spelar nu då?
1. Nej
2. Nej, men om du ska skjuta nån annan spelare(som är neutral eller covert) måste du klicka på den och 'duel' eller nåt..
3. Njäe... det tror jag faktiskt inte
4. Jo, grafiken är bra, men den har vissa 'fel'.
5. Det bästa? hm... det bästa som jag tycker är att man kan bygga upp egna städer osv..osv...
6. Ja man kan dansa ifall man är yrket Entertainer...
7. Ja man kan sjunga ifall man är yrket Entertainer...
8. Artisans(om man satsar på det) kan göra mat inklusive drinkar ...så jo det kan man ;)
9. mmm, det är bara onlinespel..
10. ehm... har inte haft tid ännu.. :) ... *skolarbete*
Visa bilder när du blir Online sen...
här är länken... hittade bara en gammal bild med min nya karaktär.. lite usel men ändå..
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...eenShot0000.jpg
Okej, ja har hört att man kan köpa Droider?
Ja, det kan man.. och droid engineers(Stavning?) kan också göra battledroid(kanske... vet inte ifall dem har uppgraderat till det...)
Ok, lägg bilder nu.
Jag har lagt en bild(länken)... klicka på den lite högre upp....
Vad händer när man skriver /sit?
då sätter man sig..
Okej, vad hände med din Wookie?
Kan man spara på det spelet och sen skaffa nya gubbar?
Berätta om vilka planeter man kan vara på?
Och kan man åka ut i Öknen i Tatooine och kolla på Karlacc?
Den bilden jag visade var en gammal bild som jag tog precis när jag fick spelet...
Det finns mer än 10 servrar(Galaxer kan man också säga).. Välj server Eclipse ;)
Ja man kan åka till Tatooine och man kan också titta på Sarlaccen(är Nästan säker på att den finns).. det finns också andra planeter: Dantooine,Yavin 4,Lok,Endor(måne till Yavin),Naboo, Rori(måne till Naboo),Corellia,Talus,Dathomir..
Vad hände med killen?
Min karaktär på bilden? Jag har tagit bort han.. man kan bara ha en karaktär på en server...
Men kan man spara på spelet?
Går det att spara på det? Eller?
låter roligt, ska kanske köpa det..
Men du måste betala varje månad...tänk på det!
Nej man kan inte spara, men varje gång man 'loggar ut' så sparas själva karaktären...
Det finns ett annat sätt än att betala i månaden.. GameCard :P kanske redan har skrivit det någonstans... titta på www.softwareexpress.se