Splash Damage Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 :arrow: Jag har kollat på www.winamp.com i sektionen skal men när jag har laddat ner dom så funkar dom ej.. Jag har laddat ner några skal från kazaa, dom funkar men inte dom som jag laddat ner på winamp varför? :!: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Ladda hem nyaste winamp så kommer skalen fungera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 har du winamp 2 lr 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 10 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 tack! jag tänkte på det med men jag ska nog sluta med winamp nu. man har ju redan windows media player så det är bara slöseri! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 nä jag tycker winamp 3 de är bäst med musik fast det är vad jag tycker så det kanshe inte du gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 11 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 japp men jag har winamp 2... fast det suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 winamp 2 äger både winamp 3 o windows media player Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thebest Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 nä jag tycker winamp 3 de är bäst med musik fast det är vad jag tycker så det kanshe inte du gör! ja de har bäst musik men de är inte bra på musik video och filmer som windows media player! men huvud saken är att de kan visa filmer över huvdtaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.