Hoppa till innehåll

Htc Desire Hd


5FJSKFJSKGJES
 Dela

Rekommendera inlägg

1. Kan man lyssna på musik samtidigt som man går runt på andra ställen i menyn på den mobilen? internet o.s.v?

2. Hur är ljudkvaliten?

3. Är ljudkvaliten och bildkvaliten bättre i HTC DH än vad den är i HTC D?

 

Väntar ju på den, och kom på att jag gärna vill lägga in lite musik på den och lyssna kanske!

Tack på förhand.

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

1: Ja, det har man kunnat väldigt länge då Sony Ericsson kom med konceptet Walkman och de flesta företagen började ta in det också till sina mobiler.

 

2: Okej ljudkvalitet, men meningen är inte att du ska lyssna ifrån högtalarna utan meningen är att du ska koppla in någon extern enhet så som hörlurar eller docka in i en högtalarstation. Mobilers högtalare kan vara väldigt känsliga också, och marknadsförs inte mobilen som en "musikmobil" så menar dem nog att du ska koppla in hörlurar/docka in som de flesta gör idag.

 

Sen har du ju redan beställt HTC Desire HD redan som det nämnts på en föregående tråd, eller...??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, självklart. Men jag tänkte inte på ljudet. Inte så jätteviktigt kanske, men eftersom jag själv haft en walkman (w300i) så är det såklart att jag kanske behöver rätt bra ljud, men nog är ljudet bättre i en mobil från 2010 än 2006 :).

Antar att man kan koppla in vilken vanlig hörlur som helst?

 

Sen på fråga tre tänkte jag bara kolla om bildkvaliten är mycket bättre, lite bättre eller inte alls något bättre. Men jag antar att den är lite bättre.

 

Vill ha mycket information om den helt enkelt, alltid när jag köper saker från internet så läser jag väldigt mycket om det och vill ha information om det xD.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HTC Desire -/HD har samma upplösning, bara att HD har 4.3 display som är amoled, Desire har 3.7 display som är amoled. Samma upplösning kör dem på också, men i min åsikt tycker jag färgerna ser finare ut i HD.

Hade HTC Desire HD haft fysiska knappar som HTC Desire på frampanelen hade det vart en mycket bättre mobil, samt att

dem snålat på batteriets kapacitet. Standard idag bör vara 1500mAh, men dem har satt in ett med 1230mAh.

 

Här är skillnaden på hårdvaran i sig.

Redigerat av Ryssfemma
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bra video.

Tycker att HDn är lite snyggare faktiskt där. Fast det är så det kanske borde vara ^^

 

Brukar de flesta mobiler ha 1500mAh eller? tror jag köpte ett 1200mAh extrabatteri, stog att det fungerade med Desire HD. Fanns kanske inte nå större.

 

Stör touchknapparna? är det lätt att nudda dem eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...