Betydligt många fler som klagar på högljudda stockkylare med AMD i alla fall. Intels stockkylare är rätt tysta, dom jag har sett och haft i alla fall.
Processor Kylare
↗ till inläggetI alla fall låter Phenom II's stockkylare rätt mycket, men har du Cool'N quiet på så är det ingen fara när du inte spelar.Vänta, låter Amd's mycket?
original fläktarna från amd låter rätt så mycket tycker jag personligen, fast jag stör mig bara på dem om man tex ska sova med en dator som är på,, har man bara datorn för att spela eller kolla film o sedan slår av den för natten så överlever man med det.
Kommer ihåg när kompisen startade sin dator för första gången och hade helt och hållet glömt fästa kylaren på cpu'n,,, datorn hann bara starta så var den 76 grader, så fick slå av burken fort och vänta ett tag så den kallnade så man kunde röra den. Epic fail :P
Fast iofs hade jag en annan kompis som startade bilen utan en fungerande termostat i bilen, så gick några minuter o de small till bra ordentligt o började regna kylarvätska från himlen ,, även det ett epic fail :P men vackert med rött regn