till exempel den videon. hur gör man såna!!!!!!!!!!!!
till exempel den videon. hur gör man såna!!!!!!!!!!!!
Skaffar ett Capture Card, antingen en Dazzle eller en HDPVR. Har själv en HDPVR, fungerar fint, och att det är HD.
okej är det nåt till datorn?
jag kör till data
Fraps, xFire, Wegame är några program du kan filma med
Jag filmar med Wegame och man kan redigera med windows movie maker,båda är gratis.
Varför är tråden anmäld förresten?
↗ till inläggetDina Commentaries = <3Skaffar ett Capture Card, antingen en Dazzle eller en HDPVR. Har själv en HDPVR, fungerar fint, och att det är HD.
↗ till inläggetkan man göra det med movie maker?Jag filmar med Wegame och man kan redigera med windows movie maker,båda är gratis.
Varför är tråden anmäld förresten?
↗ till inläggetInte att filma, men att redigera. Och menar du att filma på PC eller Konsoll?kan man göra det med movie maker?
↗ till inläggetMEN FÖR I HELVETE, LÄS HAN HAR SKRIVIT ATT HAN SPELAR PÅ PC.Inte att filma, men att redigera. Och menar du att filma på PC eller Konsoll?
↗ till inläggetADHD ftw ;|MEN FÖR I HELVETE, LÄS HAN HAR SKRIVIT ATT HAN SPELAR PÅ PC.
Skit i det, såg det nu :P
↗ till inläggetDina Commentaries = <3
Länka :rolleyes:
↗ till inläggetDen är nog den bästa som är gratis,vill du ha nåt bättre så kostar det lite.kan man göra det med movie maker?
Eller så laddar man bara ner HyperCam. Ett gratis inspelnings program med allt man behöver för att filma någonting man gör på datorn. (:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in