JIPPI dags att lägga tid och pengar på en massa ingredienser, kolvar och kastruller och göra min egen cola!
Nej förresten, jag köper en färdig 33cl Cola burk för en tia istället. Effektivare. B)
JIPPI dags att lägga tid och pengar på en massa ingredienser, kolvar och kastruller och göra min egen cola!
Nej förresten, jag köper en färdig 33cl Cola burk för en tia istället. Effektivare. B)
↗ till inläggetEn tia? Där jag bor kostar det 6,50 B)JIPPI dags att lägga tid och pengar på en massa ingredienser, kolvar och kastruller och göra min egen cola!
Vore ganska kul att testa någon gång för att se hur det kommer smaka.
↗ till inlägget10kr är genomsnitt's priset på en 33cl Coca Cola.En tia? Där jag bor kostar det 6,50 B)
Vore ganska kul att testa någon gång för att se hur det kommer smaka.
Vem fan pallar göra egen cola? Bättre att bara köpa färdig...
Olika företag som vill bli rika på det.
Det gäller att man anrättar ingredienserna på rätt sätt också. Tro att man kan göra sin egen cola genom att slänga ihop dem där ingredienserna är naivt.
↗ till inläggetdessutom skulle det ändå inte bli samma smak även om man hade samma ingredienser. det är samma med pizzaKöper hellre en 2L Cola för ~20 kr än att stå hemma och slösa min tid på att försöka göra egen cola.
Hemgjord pizza är ju mycket godare än pizzan man köper i Sverige.
Du måste ha riktigt sopiga pizzerior där du bor.
Tror inte riktigt på det här eftersom det är värt flera miljoner.
↗ till inläggetSom någon annan sa. Om vi tex kan skicka robotar till mars, tror du inte forskarna skulle kunna ta reda på vad en dryck innehåller?Tror inte riktigt på det här eftersom det är värt flera miljoner.
↗ till inläggetJao, men varför skulle de berätta det? Då kan väl dom göra sin egna Coce Cole och tjäna miljoner? Väldigt onödigt ändå tycker jag.Som någon annan sa. Om vi tex kan skicka robotar till mars, tror du inte forskarna skulle kunna ta reda på vad en dryck innehåller?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in