💬
Logga in
Fuska.se

Vad

16 svar · startad

Jah ha hört att det ska finnas två olika Zelda oot,jah tror den ena hette Zelda OOT PAL.Men va heter den andra,jah tror den skulle va svårare.

Nivå 0 · Nykomling

Master quest, den har mycket svårare tempel

Ä den likadan som PAL ,bara de att den ä svårare

Jag såg på tradera en guldig Zelda oot,ä det den svårare versionen.JA skulle kunna visa den om jag visste hu man klistrar in bilder.

Nivå 0 · Nykomling

det är bara det att guldkasetten är sällsyntare...jag vet vilken du menar...spelet är det ingen skillnad på utan det är bara kasetten som ser annorlunda ut

OK B)

Nivå 0 · Nykomling

Jag såg på tradera en guldig Zelda oot,ä det den svårare versionen.JA skulle kunna visa den om jag visste hu man klistrar in bilder.

när OOT kom ut för första gången, så släppte nintnendo ungefär 100.000 exemplar där kasseten var guldfärgad, på spelet är de ingen skillnad... bara på färgen på kasetten.
Nivå 0 · Nykomling

så många..trodde bara 50000 st ex..

Nivå 0 · Nykomling

Ä den likadan som PAL ,bara de att den ä svårare

Ja, MQ är likadan som OoT, fast den har svårare dungeons, som Kanji skrev. MQ är till GC (följer med TWW Limited Edition).
Nivå 0 · Nykomling

och det står på den Never released before, så jag undrar vart tex 0013 fått sitt ifrån (till N64)

Nivå 0 · Nykomling

och det står på den Never released before, så jag undrar vart tex 0013 fått sitt ifrån (till N64)

Va???? Finns det en MQ till N64???? :unsure:
Nivå 0 · Nykomling

japp,... 0013 har det...

Nivå 0 · Nykomling

1. jag vet inte exakt hur många exemplar de var, om de var 100.000 eller 50.000 vet jag ej.. vet bara att de var ett begränsat antal.

2. han har antagligen importerat de ifrån usa eller japan, för i usa och japan släpptes den där guldfärgade-kassetten, dock ej i sverige :(

17 May 2004
Nivå 0 · Nykomling

okej...men han sa att han köpt det utifrån...

19 May 2004
Nivå 0 · Nykomling

jag vet också en som har det... men inte var han fick det ifrån

Nivå 0 · Nykomling

Kan inte någon berätta om ett temple till Master Quest.

Nivå 0 · Nykomling

de är i princip lika dana som på OOT

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in