💬
Logga in
Fuska.se

Minecraft Singleplayer Gameplay!

13 svar · startad

Trådstartare #1

Sho!

Har fixat en enkel film hur du överlever, craftar nåra basic saker, bygger hus med mer ;)

Ja kör på en mac 10.5.8 och använder ScreenFlow, om du undrar vad låtarna heter, kolla description!

Part 1

Part 2

Senast ändrad:

5 Mar 2011

Riktigt dåligt, ska man göra något sånt här så ska man förklara utförligt, tror inte att en nybörjare skulle fatta mycket genom att kolla på det.

6 Mar 2011

Gör ungefär en lets play minecraft jag oxå

Prenumenera om du gillar minecraft men oxå andra spel!!!!

http://www.youtube.com/user/sweletsplay4you?feature=mhum

Trådstartare #4

de e ingen über n00b guide -.-

man måste ha +30 IQ...

7 Mar 2011
↗ till inlägget

de e ingen über n00b guide -.-

man måste ha +30 IQ...

Öh, så man inte vet hur man spelar Minecraft har man under 30 IQ?

Och om man vet grunderna behöver man inte dethär.

↗ till inlägget

Öh, så man inte vet hur man spelar Minecraft har man under 30 IQ?

Och om man vet grunderna behöver man inte dethär.

Och om man inte visste dom så borde man veta dom ärsom det ska finnas väldigt informativa tutorial videos på Minecraft.net hemsidan om jag inte minns rätt.

OnT: Dålig guide, lite laggigt imo och inga direkta instruktioner.

8 Mar 2011
Trådstartare #7

Ja kan hålla med lite -.-

men vi ändrar namnet :P

9 Mar 2011

Blir fortfarande inte intressant bara för att du ändrar titeln, tvekar starkt på att någon vill kolla på någon som spelar med lite musik när det finns så många talangfulla commentators som gör Let's plays.

10 Mar 2011

Det är där är inte Let's Play, när du kör Let's Play så måste du ha live commentary.

Trådstartare #10

förlåt igen -.-

14 Mar 2011

Det finns ju absolut inga andra nybörjare guider till det basiska i minecraft på youtube.

Kan alla sluta tracka ner på honom? Ge honom positiv och negativ kritik istället.

Den här guiden är väl sådär, skulle varit bättre om du hadde slutat klippa överallt och laggt till röster men annars var det ganska bra, jag kollade ju iofs bara på halva av första delen.

19 Mar 2011

Asså guide... Är det ens någon som använder det??? Jag kollade bara lite på Minepedia, så fixade det sig sj...

Trådstartare #14
↗ till inlägget

Asså guide... Är det ens någon som använder det??? Jag kollade bara lite på Minepedia, så fixade det sig sj...

Själva anledningen till att jag gjorde filmen var för att jag ville göra en minecraft film -.-

Efter det kunde jag inte komma på vad jag skulle kalla det så jag skrev guide och la upp i forumet för att ni skulle säga vad ni tyckte, så kommentera gärna vad ni tycker om filmen och inte att den har fel titel -.-

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in