har någon sett dem?det har jag dem e så bra!min favorti e 2:an! :rolleyes: :P
Tillbaka Till Framtiden Filmerna
Min med... Jag gillar dock 1:an också, när han golvar Biff och spelar elgitarr! :D
den också bra, men jag tycker inte om 3:an så mycke!den e lite tråkig! :(Min med... Jag gillar dock 1:an också, när han golvar Biff och spelar elgitarr! :D
Har inte sett dom verkar bra..
Sett alla, dom e så bra och Michael J. Fox är så coool! tvåan e också min favorit, som när det kommer en 3D haj från Jaws 12.
Funderar på att köta DVD-boxen men tror jag hellre smlar till en PSP
What is a PSP?
Tror att det är det nya sony konsolen?
Playstation Portable, kan läsa om det i Övriga Konsoller, men tillbaka till ämnet
Jag har också sett dom!
Jätte bra!
Kan man flygga 2025? :huh:
Dem är gryma!
I någon av dem skulle dem komma upp i typ 120 km/h och så kom ett tåg mot dem,dem klarade det precis..
Ja det gjorde dom!
Det är bäst när den där gubben tar den där tidningen så att han blir rik!
vad är det för filmer?
<_< 1är bäst tycker jag!
jag tycker det är bäst när dom reser typ aslångt in i framtiden också när han är vidd nått hus kommer det ett gäng och skuter sönder hela huset typ!
vad gör den där psp:n för ngt?Playstation Portable, kan läsa om det i Övriga Konsoller, men tillbaka till ämnet
Jag tycker att alla är as bra, men är det inte 2015 som det skall finnas flygande bilar?Jag har också sett dom!
Jätte bra!
nån gång i framtiden ska det finnas flygande bilar för jär nere på marken e det bara fler och fler bilar och lösningen ska bli det! :rolleyes:(Ratchet @ 17/05-2004 07:33:32)Jag har också sett dom!
Jätte bra!
Jag tycker att alla är as bra, men är det inte 2015 som det skall finnas flygande bilar?
Jag hoppas att nån först kommer på bilar som inte förorenar naturen!
jag med!Jag hoppas att nån först kommer på bilar som inte förorenar naturen!
I "tillbaka till framtiden" 2 är det mest spännande! Det är filmer som är väldigt bra gjorda för att komma från 70 talet!