ja, speciellt den där hajen! :rolleyes:I "tillbaka till framtiden" 2 är det mest spännande! Det är filmer som är väldigt bra gjorda för att komma från 70 talet!
Tillbaka Till Framtiden Filmerna
ehh, 70-talet?? knappast, filmerna är gjorda typ 85 eller senare
kanske att det kom senare men den e ändå bra gjord för att den e gjort 85! :oehh, 70-talet?? knappast, filmerna är gjorda typ 85 eller senare
Jo det var nog 85. Jag blandade ihop det med 75!ehh, 70-talet?? knappast, filmerna är gjorda typ 85 eller senare
har inte sett nån men hört talas om dom mycke och namnet e lite konstigt TILLBAKA TILL FRAMTIDEN.
Dom var ju i framtiden, åkte tillbaka till nutiden och TILLBAKA TILL FRAMTIDEN <där har du filmens namn..
vad handlar dom om??
Jepp... Älskar dom filmerna, särskilt Mikael J. Fox!
Han är väldigt cool för att han är så kort...
Det är typ det som gör honom cool
tvåan e så cool för alla framtidsgrejer som inte är så töntiga som de skulle kunna vara för att vara från 80-talet, som tex NIKE-skorna med automatiska skosnören
jag gillar också dem svävande sparkcyklarna! :P
På en sida där man kan ladda ner bilar ladda jag ner den flygend dolerean bilen från tillbaka till framtiden den e as cool för den kan flyga.
coolt! :P B)På en sida där man kan ladda ner bilar ladda jag ner den flygend dolerean bilen från tillbaka till framtiden den e as cool för den kan flyga.
till vilket spel laddade du den till?
Till midtown madness 2 och på sidan www.mm2.gamigo.de en tysk sida.
Jag tycker 2:ans film är rätt bra for jag gillar när dom åker svävande skate board
Jag gillar alla dom filmerna dome jätte Bra!!!! :D
ok! :DTill midtown madness 2 och på sidan www.mm2.gamigo.de en tysk sida.
1an - 3/5
2an - 2/5
B)
3:an då?1an - 3/5
2an - 2/5
B)