Hoppa till innehåll

Jag Tror Det Är Någon Som Fuskar På Fuska.


Rekommendera inlägg

Sitter här nu mitt i natten och kollar om någon annan är online, och till min förvåning så ser det ut såhär:

 

 

Seriöst, det är inte 43 gäster online klockan halv tre på natten, vi har fan inte 43 medlemmar online på en dag.

Antingen är det något fel, eller så är det fusk på gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaha, så du menar att 43 personer av drygt 9 miljoner INTE får vara inne på internet vid halv tre en natt? Det är alltså fusk, då? Okej.

 

Vad gör du själv här då vid den tiden? Fan, du måste ju fuska också eftersom ingen får vara inne vid den tiden. :rolleyes:

Redigerat av Laserturk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men hur troligt är det?

Fuska.se är inte direkt en högtraffikerad sida, och varför skulle 43 gäster gå online mitt i natten in på forumet?

igårnatt var jag inne drygt en timme tidigare och då var det tio pers online, hur troligt är det att en timme senare skulle då 33 pers till gå in på forumet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaha, så du menar att 43 personer av drygt 9 miljoner INTE får vara inne på internet vid halv tre en natt? Det är alltså fusk, då? Okej.

 

Vad gör du själv här då vid den tiden? Fan, du måste ju fuska också eftersom ingen får vara inne vid den tiden. :rolleyes:

:_

 

Bra resonerat, riktigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kort och gott så är det ett antal bottar som är på besök, förmodligen så är det antingen Google/Bing eller Yahoo. Det kan även vara mindre sökmotorer som är på jakt efter att indexera forumet i deras sökmotor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just nu 320 besökare och 9 medlemmar inne på fuska.se!

 

Står det högst upp i högra hörnet på sidan...

Asså, fuska.se har ju ganska många besökare väldigt ofta och kolla idag är det torsdag, klockan är tjugo över två de flesta borde vara på jobbet skolan, eller ute i skidbacken om man har sportlov ;)

Om det hade varit 42 MEDLEMMAR hade jag trott att någon fuskat. Men det är gäster ju.

Några personer som inte kan sova och kanske letar efter lite tips eftersom de fastnat i COD.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...