↗ till inläggetJag gjorde fel =/?
Då skriver jag denna mening genom att blunda, efteersom att förra talaren inte verkat ha förstått innebörden av leken.
Nästa person ska skriva om Dreamhack!
Skriv Med Dina Ögon Stängda-leken
dreamhack är ett lan!
Nästa person ska skriva om skype.
"- äh fsm, får ki dta till dj, sitts 75 timmar i samma vaerma eum med en masssa sbettiha kåpra men, har jah tur sp fpr jah kanske npt dör bak när jah sobrt"
(-Äh fan, jag får ju dra till DH, sitta i 72 timmar i samma varma rum med en massa svettiga och kåta män, har jag tur så får jag kanske något därbak när jag sover.
)
http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1814169
Fan du kom före!
skajp ör najs
Nästa person får skriva om lypsyler.
Jag vet inte vaf lypsuler är för nåt
Lu9d7isd osbgirradw auq etww FJYYw
oj vad jag suger... okej det skulle stå: Lypsyler är jättebra för torra läppar.
Nästa person ska skriva om Barack Obama
batck obama öt uds presideny
Nästa person ska skriva om skolan
SKolan är rätt kill om man dår bta beyuf. ÅÅ (Skolan är rätt kul om man får bra betyg. ^^)
Nästa person ska skriva om telefoner. :D
edit
↗ till inläggetTelefoner ör mrs syy hs (Telefoner är bra att ha)Nästa person ska skriva om telefoner. :D
Nästa person ska skriva om Fuska.se :)
Fuska.se är egentligen ganska så bajs tucker jag, men det är iaf kul att vara ion då och då för att kolla lite :D
Skriv om youtube
youtube är en najs sida
Skriv om eltejp
Eltejp är väldigt effektivt vid våldteckt samt kidnappning
edit: nästa person skall skriva om fuska.se
↗ till inläggetfuska.se är en spelfusk sida där du kan hitta massor med fusk och även en stor community.Eltejp är väldigt effektivt vid våldteckt samt kidnappning
edit: nästa person skall skriva om fuska.se
Nästa person ska skriva om World of Warcraft.
jhag spelade som feral druid nät jah körde wow. man slakrae i pcp.
Nästa person ska skriva om mig.
freakystyler är en ga,,aö gpöd o,bazost sp, goööar rede hot chilu peppers, tror jag om jag minns rött
(freakystyley är en gammal god imbazist som gillar Red Hot Chili Peppers, tror jag om jag minns rätt)
Nästa person ska säga vad denne tycker om gröt.
↗ till inläggetfreakystyler är en ga,,aö gpöd o,bazost sp, goööar rede hot chilu peppers, tror jag om jag minns rött
(freakystyley är en gammal god imbazist som gillar Red Hot Chili Peppers, tror jag om jag minns rätt)
Nästa person ska säga vad denne tycker om gröt.
jag tucjet gröt är äclöoft pcg 'ter det omte ems å¨,prgpmem
Nästa person ska skriva en 10 sidor lång faktatext om chokladtårta.(kanske inte 10 sidor då)
Chokladtårtor är nice, men jag tänker dä fan inte skriva 10 sidor om dom.
Nästa person skall skriva om kameler.
chocklastärta er beödigt korr ovj bnoblöasifr (Chokladtårta är väldigt gott och chokladigt)
Nästa person ska skriva om Tha Imbaz
Edit - Fan Guggo hann före.
Kameler är awesome, nuff' said.
Nästa person ska skiva om Big Brother.
Big brother är ett rv program.
Nästa person ska skriva om hockey.