Hoppa till innehåll

Filmer Du Gråtit Av!?!?


ralle97
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 93
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Juste PS I Love You fick mig att gråta. Inte för att den är sorglig utan för att den var så jäkla dålig.

Jag var trött, gäspade och fick då lite tårar i ögonen. Lyckligtvis blve det reklam just då och jag gick iväg och tog extra lång tid på mig att borsta tänderna. Sen gick jag och la mig hehe.

Snacka om fail asså.

 

EDIT: Råkade ha med en spoiler... tog bort den. Förlåt, jag ber verkligen om ursäkt.

Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Juste PS I Love You fick mig att gråta. Inte för att den är sorglig för att hennes man dör utan för att den var så jäkla dålig.

Jag var trött, gäspade och fick då lite tårar i ögonen. Lyckligtvis blve det reklam just då och jag gick iväg och tog extra lång tid på mig att borsta tänderna. Sen gick jag och la mig hehe.

Snacka om fail asså.

Bra att du sätter ut spoiler alert.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan inte komma ihåg att jag någonsin gråtit till en film. Hitta Nemo möjligen. Den är så jefvla fin<3

 

asså fan jag ville se den filmen och så sätter hon nte ut spoiler ännu en film förstörd Tack så mycket layton :angry:

Ja, hela veckan är förstörd! :( P.g.a att en 13 årig liten flicka råkade säga slutet på en skitkass kärlekssmörja :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, hela veckan är förstörd! :( P.g.a att en 13 årig liten flicka råkade säga slutet på en skitkass kärlekssmörja :(

Haha, win. Jag skrattade. Och höll med.

men asså sorry! Jag tänkte mig inte för. Dels för att "det där sorgliga" inte händer i slutet utan i början på filmen.

Om det hade varit slutet på filmen hade det aldrig hänt.

Plus att detta är en spoilig tråd ju, om man säger Titanic till exempel fattar man väl att den är sorglig på slutet, att det

slutar skit som får personer att gråta= oftast döden= på en kärlekshistoria= en av de som älskar varandra dör.

onT: Jag har ändrat det nu, tycker också att FreakyStyley ska ändra så att inga fler börjar drabbas av att jag råkade avsluta INLEDNINGEN (inte avlsutet) på den sämsta film som finns att kolla på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

Fick tårar i ögonen av sista Harry Potter filmen. De rann inte men litte vått bakom 3d-galsögonen ja.

Fast jag grät inte lika högt som en tjej lite längre bak gjorde...

 

Sen grät jag väldigt mycket av Livet är underbart. La vita e bella, eller vad den heter på italienska.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...