Elefantmannen :(
Och The Royal Tenenbaums. De som sett den vet vilken scen jag syftar på.. speciellt med Elliott Smiths musik i bakgrunden blir det svårt att hålla tillbaka.
Elefantmannen :(
Och The Royal Tenenbaums. De som sett den vet vilken scen jag syftar på.. speciellt med Elliott Smiths musik i bakgrunden blir det svårt att hålla tillbaka.
kan tyvärr bara komma på en och det är Wall-e
Inte en enda hittills vad jag minns, känns i och för sig inte som om jag sett en särskilt sorglig film på länge heller.
Dead Man Walking.
Sorglig jävla film det där.
Lejonkungen, hoppas fortfarande att Mufasa ska hoppa upp glad som fan och skrika LUUURING Simba! Never gonna happen, R.I.P Mufasa <3
Lipade även till Twilight för jag blev så jävla blasé av att kolla på det urdåliga skådespeleriet, den väldigt dåliga storyn. :(
Pursuit of Happyness
Saving Private Ryan
Clannad After Story (animeserie, dock)
Forrest gump :(
Lilo och Stitch 2 och Pay it forward
↗ till inlägget
Du stal det jag tänkte säga.
Hade tårar i ögonen ända från att hachis husse dog, fram till slutet.
Blir sad-face bara av att tänka på det. =(
Grät första gången jag såg green mile också. Green Mile
Titanic och ett antal anime filmer :rolleyes:
typ någon gammal pokémon när team rockets katt överger dem :(
Grinar ATM
Åt faster en jävla action film.. Jag finner den sorglig iallafall... Helt sjukt..
↗ till inläggetEller hur, det kom så satans oväntat.Click,sorglig :(
haha kmr ihåg när jag satt och grinade till click :D
↗ till inläggetThisJag måste då säga The Green Mile.
Freedom Writers kollade jag igår på, Visst fällde man en liten tår... ( Kolla hellst inte med text, Det blir 10 ggr bättre utan )
Juste PS I Love You fick mig att gråta. Inte för att den är sorglig utan för att den var så jäkla dålig.
Jag var trött, gäspade och fick då lite tårar i ögonen. Lyckligtvis blve det reklam just då och jag gick iväg och tog extra lång tid på mig att borsta tänderna. Sen gick jag och la mig hehe.
Snacka om fail asså.
EDIT: Råkade ha med en spoiler... tog bort den. Förlåt, jag ber verkligen om ursäkt.
Titanic.
↗ till inläggetBra att du sätter ut spoiler alert.Juste PS I Love You fick mig att gråta. Inte för att den är sorglig för att hennes man dör utan för att den var så jäkla dålig.
Jag var trött, gäspade och fick då lite tårar i ögonen. Lyckligtvis blve det reklam just då och jag gick iväg och tog extra lång tid på mig att borsta tänderna. Sen gick jag och la mig hehe.
Snacka om fail asså.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in