💬
Logga in
Fuska.se

Rekord I Antalet Inloggade Medlemmar! Kl 20 På Måndag

40 svar · startad

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Trådstartare #1

Fick ett PM av en medlem nu igen =) Och tänkte varför inte. På måndag, den 14:e mars kl 20.00 så testar vi den nygamla servern och ser hur många inloggade användare vi kan få ihop! Så var inne på forumet kl 20.00!

Tidigare rekord sedan mätningen startade (förra julen) är 51 användare och detta var 3 januari 2010 kl 20.10.

edit: Tiden är ändrad då vår mejlserver krashade och enbart ca 500 nyhetsbrev hann gå iväg.

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag tror knappast att ett rekord kommer slås, inte så länge alla roliga google-botar och andra sorts botar, kommer samtidigt. Men jag kommer vara där kl 21:00, varför inte.

Nivå 3 · Lärling

Vad är förra rekordet?

Klart man är här!!

Trådstartare #4

Har uppdaterat första inlägget nu. Google-bottar och liknande räknas ej med då de ej loggar in...

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jaha, så det gäller tidigare rekord för att vara inloggade medlemmar, då går det nog för sig.

51 användare borde kunna klås bara meddelandet går ut till alla :)

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Får se om man loggar in. Rekordet slås ändå. :P

Nivå 9 · Veteranfuskare

Verkar tyvärr inte bli något nytt rekord, 28 inloggade nu..

Trådstartare #8

Rekordförsöket är flyttat till imorgon då nyhetsbrevet ej gick iväg, se första inlägget..

Nivå 9 · Veteranfuskare

Okej, då hinner fler veta om detta också. Många har nog missat detta eftersom det bara var några timmar emellan.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ill try to be here :)

Nivå 3 · Lärling

Jag är med.

14 Mar 2011
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag är med.

Om man ändå sitter vid datorn så borde man vara med, det är ju bara att logga in, man behöver ju inte skriva något eller så. Ska locka dit några från MSN som inte är med annars, skulle jag tro :D.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Hoppas på bättre resultat utan någon strul idag ;) Har ändå fuska uppe när jag gör allt annat övrigt vid datorn.

Nivå 2 · Novis

Nu ska det snart slås, inte så många inne nu.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Det är tre timmar kvar, det är lungt!

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Det är tre timmar kvar, det är lungt!

Jo, det är sant.
Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag är med! Jag hoppas att andra också är med.

Säger till min brorsa och syrran (som har fuska men inte postat ett enda inlägg)

Men nästa gång tycker jag vi tar på en lördag klockan 1337!

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jag är med! Jag hoppas att andra också är med.

Säger till min brorsa och syrran (som har fuska men inte postat ett enda inlägg)

Men nästa gång tycker jag vi tar på en lördag klockan 1337!

En lördag? Jag hoppas du gör bättre saker än att sitta och dryga framför fuska. (För jag vet att jag inte gör det)
Nivå 9 · Veteranfuskare

O meh. Det kanske regnar ute! Och jag brukar sitta vid datorn då, då kan man ju bara logga in på fuska medans man är inne på nån annan sida.

Och dessutom är fler inne på en lördag. Fatta du nu?

Nivå 3 · Lärling

Fler är absolut inte inne på en Lördag. De flesta brukar ju vara ute och ha kul då. Iallafall så är det inte det vi ska diskutera om.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in