nepp haar inte hört talas om det men har ni testat nhl 93
?
nepp haar inte hört talas om det men har ni testat nhl 93
?
jag tror det <_< :P
sonic 1-3 och sonic & knuckles och det var nästan dom ända spelen jag kommer ihåg att jag har spelat långe..grymt långe....
också kom jag på nu att jag har spelat ett spel som heter toxic crusaders.toxic crusaders är en serie med the toxic avenger som kom efter första toxic avenger filmen(tror jag)för den blev så känd...
Inget Sonic kan nånsin bli lika bra som Sonic 2 :P
Mitt favvo är Rampart :P Nee jag skoja bara
Men jag gillar alla Sonic förutom Wacky Worlds :evil: Och för dom som inte tror att det finns, så finns det
vadå skoja bara? rampart är ju hur kul som helst..!Mitt favvo är Rampart :P Nee jag skoja bara
Men jag gillar alla Sonic förutom Wacky Worlds :evil: Och för dom som inte tror att det finns, så finns det
jag har wacky worlds, vad gör man på det? har aldrig fattat spelet..
jag tycker det bästa spelet är lotus turbo2..det absolut bästa bilspelet genom tiderna..enligt mig då alltså...ja..det va tider det när man lira mycket mega drive..jag har iof det uppsatt en idag.. :D
vem har inte det :D
köpte ett sega mega drive för 199kr idag och sonic 1 för 145 kr typ. :)
vem var det som säljde det för 199kr
kan någon säga ett bra spel till sega som jag kan köpa
street rage eller golden axe skulle jag rekomendera dom va mina favo
spel när ja ägde ett sega mega 16-bit
vart kan man köpa dom
hm... jag har alla gamla SOnicspelen (och megacollection) och de e verkligen kul.
sonic äger!!!!!!!
Ja sonic spelen är bäst!!!!!!
instämmer!!
Kommer ihåg när ajg på julafton 1991 satt vid granen och morsan räckte mig ett paket som kom att ändra min syn på tv-spel :) Hon gav mig Sonic the hedgehog 1 och det var den bästa present jag fått :)
haha jag fick okså det fast år 1992 med spelt sonic the hedgehog 2
Ja fick alltihop för ungefär ett halvår sen det va nån som tänkte slänga det så då tog min farsa det de va min bästa present sen ps 2 an
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in