Självklart gillar jag alla sonic spel, men ett annat av mina favorit spel
är shiningforce1.
Självklart gillar jag alla sonic spel, men ett annat av mina favorit spel
är shiningforce1.
mm men asso det ända som e dåligt med sonic spel och andra spel till sega mega drive e att det har inga minneskort asso om man har kört typ 3 timmar sonic två liksom och sen går det eej att spara det e bara sonic tre som kan spara
då får du ta och klara ut det när du håller på! om du spelar en timme till efter 3 timmar så är du färdig!
ja men det e ändå kanska jobbigt
1:sonic
2:shiningforce
3:the lost wikings
Det tycker jag1 :mrgreen: :mrgreen: :cry: :mrgreen: :mrgreen:
vad e shiningforce förnåt
vem här har spelat det där delfin spelet?? det är SK*T KUL!
Menar du Ecco så har jag både Ecco the dolphin och Ecco: the tides of time. Har klarat tides of time, men bara typ 2 första banorna i the dolphin. Det har förresten kommit ett nytt till ps2, minns inte vad det heter.
Jag har också ecco den e bäst!
va delefin spel det låter ovanligt
Jag har det men fattar noll av det...
vad e det man ska göra igentligen
Det är olika för varje bana. Huvudsakligen är det att komma i mål på banorna, men ibland ävan att döda bosser. Jag tycker att båda spelen som jag har är svåra och irriternde som f*n.
jaha så det e typ som sonic bara att man e delifin skoja mentyp något linande fast i vatnet eller?? ........??
Lite grann. Man är en delfin som kan simma i alla riktningar (alla som, man har i 2-D) så att det är som ett litet steg över 2-D, men ändå inte 3-D. Det är lite svårt att förklara, men jag brukar säga att spelen är som ett mellenting mellan 2-D och 3-D. Men åter till delfinen. Ecco är den man styr, och man kan skjuta ljudvågor och "stångas" för att döda sina fiender. I The tides of time kan man även förvandlas till andra djur som fåglar, hajar, maneter och en ful skorpion-liknande grej.
Jag diggar alla sonic spel. Sonic var det första spel jag fick och jag spelar det än ida. (Började spela det när javar 3, nu är jag 12)
jag fick det när jag föddes asso 1991 men min syster e 4 år eldrä en mig och fyller år samma dag och hon fick det men vi båda fick spela så jag fick sonic the hedgehog ett exact när det kom ut
vet ni något bra spel till megadrive förutom sonic spelen
(´`-´-´).___..-´´-._
`6_ 6 )´ ´ ´`-. ´`` .`-.__.`)
(_Y_.)´. ._. .) `._ ´.`-._..´
_..`--´_..-./ ´ /--´_.´ ,´
oj trådde det va sega mega
ja men det har jag på sonic mega coolection
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in