💬
Logga in
Fuska.se

sega mega drive spelen

83 svar · startad

Självklart gillar jag alla sonic spel, men ett annat av mina favorit spel

är shiningforce1.

Trådstartare #22

mm men asso det ända som e dåligt med sonic spel och andra spel till sega mega drive e att det har inga minneskort asso om man har kört typ 3 timmar sonic två liksom och sen går det eej att spara det e bara sonic tre som kan spara

då får du ta och klara ut det när du håller på! om du spelar en timme till efter 3 timmar så är du färdig!

11 Dec 2003
Trådstartare #24

ja men det e ändå kanska jobbigt

12 Dec 2003

1:sonic

2:shiningforce

3:the lost wikings

Det tycker jag1 :mrgreen: :mrgreen: :cry: :mrgreen: :mrgreen:

14 Dec 2003
Trådstartare #26

vad e shiningforce förnåt

21 Dec 2003

vem här har spelat det där delfin spelet?? det är SK*T KUL!

23 Dec 2003

Menar du Ecco så har jag både Ecco the dolphin och Ecco: the tides of time. Har klarat tides of time, men bara typ 2 första banorna i the dolphin. Det har förresten kommit ett nytt till ps2, minns inte vad det heter.

Jag har också ecco den e bäst!

4 Jan 2004
Trådstartare #30

va delefin spel det låter ovanligt

Jag har det men fattar noll av det...

5 Jan 2004
Trådstartare #32

vad e det man ska göra igentligen

6 Jan 2004

Det är olika för varje bana. Huvudsakligen är det att komma i mål på banorna, men ibland ävan att döda bosser. Jag tycker att båda spelen som jag har är svåra och irriternde som f*n.

Trådstartare #34

jaha så det e typ som sonic bara att man e delifin skoja mentyp något linande fast i vatnet eller?? ........??

7 Jan 2004

Lite grann. Man är en delfin som kan simma i alla riktningar (alla som, man har i 2-D) så att det är som ett litet steg över 2-D, men ändå inte 3-D. Det är lite svårt att förklara, men jag brukar säga att spelen är som ett mellenting mellan 2-D och 3-D. Men åter till delfinen. Ecco är den man styr, och man kan skjuta ljudvågor och "stångas" för att döda sina fiender. I The tides of time kan man även förvandlas till andra djur som fåglar, hajar, maneter och en ful skorpion-liknande grej.

Jag diggar alla sonic spel. Sonic var det första spel jag fick och jag spelar det än ida. (Började spela det när javar 3, nu är jag 12)

Trådstartare #37

jag fick det när jag föddes asso 1991 men min syster e 4 år eldrä en mig och fyller år samma dag och hon fick det men vi båda fick spela så jag fick sonic the hedgehog ett exact när det kom ut

9 Feb 2004
Trådstartare #38

vet ni något bra spel till megadrive förutom sonic spelen

(´`-´-´).___..-´´-._

`6_ 6 )´ ´ ´`-. ´`` .`-.__.`)

(_Y_.)´. ._. .) `._ ´.`-._..´

_..`--´_..-./ ´ /--´_.´ ,´

18 Feb 2004

oj trådde det va sega mega

Senast ändrad:

Trådstartare #40

ja men det har jag på sonic mega coolection