💬
Logga in
Fuska.se

Duger Datorn ?

25 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Battlefield 3 ska ju kräva DirectX 11 och det har ej XP stöd för. Det är vad jag vet.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Battlefield 3 ska ju kräva DirectX 11 och det har ej XP stöd för. Det är vad jag vet.

Ditt operativsystem och grafikkort måste stödja DX10, alltså exkluderas Windows XP och att feedback ifrån Mac användare inte kommer att prioriteras.
26 Apr 2011
Nivå 5 · Fuskare

DirectX11, så då kommer inte ens mitt Ati Radeon HD 4650 klara Battlefield 3? Asso jag har bara tänkt att pröva bf3, för jag tänker skaffa de till datorn. Men hur tror ni min dator i sign, kan klara Bf3? BBC2 startar inte ens vet inte varför.

28 Apr 2011
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

DirectX11, så då kommer inte ens mitt Ati Radeon HD 4650 klara Battlefield 3? Asso jag har bara tänkt att pröva bf3, för jag tänker skaffa de till datorn. Men hur tror ni min dator i sign, kan klara Bf3? BBC2 startar inte ens vet inte varför.

Inte ens? Ditt grafikkort är riktigt uselt, det är två generationer gammalt och var även på den tiden ett lågbudget kort.

Självklart måste du köpa ett nytt. HD6850 kan vara något för dig.

Nivå 5 · Fuskare

Längtar VÄLDIGT mycket efter Battlefield 3! Måste köpa!

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Krävs DX10 för att spela BF3, men även ett starkare kort än HD 4650.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in