123pizza Skrivet 27 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2011 Jag skulle vilja ha The nightmare before christmas : Oogies revelenge!(och PL:pandoras box) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2011 New Super Mario Bros. Fast det har jag för mig ska komma, när det gör det så kommer jag absolut köpa 3DS bara för det. Om det nu inte kommer något/några andra intressanta spel innan dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 29 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2011 The Legend of Zelda: Majora's Mask Tycker att de kan fixa Majora's Mask också om de ska göra Ocarina of Time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 New Super Mario Bros. Fast det har jag för mig ska komma, när det gör det så kommer jag absolut köpa 3DS bara för det.Om det nu inte kommer något/några andra intressanta spel innan dess.Det skulle ha varit coolt och roligt! Jag vill att pokemon skulle bli till 3D verison men jag vet inte om det skulle bli bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 3 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2011 Hmmm. Ett nytt Fire Emblem. En till remake på nått final fantasy. typ 7. Ett nytt mario rpg spel i stil med partners in time. Ett Harvest moon spel i stil med friends of mineral town. Ett nytt scribblenauts. Ett nytt castlevania i stil med dawn of sorrow. Nytt pokemon mystery dungeon. En uppföjare på jump ultimate stars på engelska. Nytt pokemon ranger. Nytt kirby spel i stil med amazing mirror. Children of mana skulle vara najs att ha till 3ds. Kan sitta här hela dagen och nämna spel man vill ha til 3ds. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 7 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2011 (redigerat) Ett nytt Fire Emblem.Håller med, dock en väldigt underskattad spelserie D: (inte i japan) The Legend of Zelda: Majora's MaskTycker att de kan fixa Majora's Mask också om de ska göra Ocarina of Time.Räcker det inte med remakes till 3ds snart?? Grymt spel men ingen remake tack! Redigerat 7 Juni 2011 av gongong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 23 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2011 Räcker det inte med remakes till 3ds snart?? Grymt spel men ingen remake tack!Majoras Mask är faktiskt värt en remake! Jag skulle hellre velat ha en remake på det än en trettioelfte remake på Ocarina of time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Majoras Mask är faktiskt värt en remake! Jag skulle hellre velat ha en remake på det än en trettioelfte remake på Ocarina of time.Sant det du säger men helst inte nu när dem redan gjort oot 3D.. Hellre ett nytt Zelda spel till 3ds (min åsikt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 super mario world donkey kong country super mario all stars super smash bros new super mario bros pokemon blå gul röd guld silver crystal leafgreen saphire fireread game an watch collection ice climber metal gear de gamla yoshis island andra remakes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Pokémon. o; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 31 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2011 GTA: Chinatown Wars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hopleshero Skrivet 4 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 Metroid Prime vore nog ganska sweet med en 3D remake! Även det många vill ha en Majoras Mask och Wind Waker remake! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.