kkthxbye Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 en pilbåge vore kul!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 vattenpistol med syra i kanske? Isf inte Vattenpistol av plast ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 (Ruffy @ 21/05-2004 12:36:11) vattenpistol med syra i kanske? Isf inte Vattenpistol av plast ;P nej, den borde nog smälta :P ... men det måste heta syrepistol i stället för vattenpistol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Ni är ju skjuka man ska ju ha så många vapen som går. Alltså vapen inte någon töntig rakaparat! det var ett skämt.förstod du inte det eller? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mehere Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Jag kom just på att det inte finns någon helt vanlig kniv i GTA-spelen. Det skulle behövas... Kanske att det skulle finnas något ställe i GTA där man kan designa sitt eget vapen och hålla på och tillverka nya knasiga och märkliga vapen... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Jag kom just på att det inte finns någon helt vanlig kniv i GTA-spelen. Det skulle behövas... Kanske att det skulle finnas något ställe i GTA där man kan designa sitt eget vapen och hålla på och tillverka nya knasiga och märkliga vapen... :) i vc kan man köpa/hitta knivar! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 (Silver Star @ 23/05-2004 09:51:54) Jag kom just på att det inte finns någon helt vanlig kniv i GTA-spelen. Det skulle behövas... Kanske att det skulle finnas något ställe i GTA där man kan designa sitt eget vapen och hålla på och tillverka nya knasiga och märkliga vapen... :) i vc kan man köpa/hitta knivar! <_< ja men der är köksknivar och det borde finnas andra som man har i krig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 (AlimoE @ 24/05-2004 08:15:34) (Silver Star @ 23/05-2004 09:51:54) Jag kom just på att det inte finns någon helt vanlig kniv i GTA-spelen. Det skulle behövas... Kanske att det skulle finnas något ställe i GTA där man kan designa sitt eget vapen och hålla på och tillverka nya knasiga och märkliga vapen... :) i vc kan man köpa/hitta knivar! <_< ja men der är köksknivar och det borde finnas andra som man har i krig. jamen det e inte så stor sak om det e en kökskniv eller om en vanlig kniv! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg