Jag tycker att det ska finnas mycket pistoler typ D.Eagle Five-Seven Sig-Sauer p225 compact glock 17 18 19 20 m.m.m.
Och många automatgevär typ G3A3,Bullpup(steyr aug),M4,M16,AK-4,ak74,ak47 m.m.m.
Vad tycker ni?
Skriv!
Jag tycker att det ska finnas mycket pistoler typ D.Eagle Five-Seven Sig-Sauer p225 compact glock 17 18 19 20 m.m.m.
Och många automatgevär typ G3A3,Bullpup(steyr aug),M4,M16,AK-4,ak74,ak47 m.m.m.
Vad tycker ni?
Skriv!
jag tycker att man borde ha alla vapen som finns i vc men fler också! :lol:
MP5, Colt Commando och några fler!
De som finns på riktigt men inte spadar, Tennis-rack mm. kan ju okcså vara med.
och att man ska kunna kasta saker! B)
Kaststjänor.
tycker man skulle kunna typ hitta baseboll trän, tennis rack och m.m samt att man bara kan kasta vapnet på folk när skotten är slut
Möjligt vis att dem kunde lägga in så man kan plocka upp allt möjligt som man hittar på gatan och använda det som vapen. Som kanske pinnar och stålrör.
Och så vanliga vapen också förståss. Helst realistiska vapen. Gärna en laserpistol. :)
laserpistol??? ;) det här e inte sw! <_<Möjligt vis att dem kunde lägga in så man kan plocka upp allt möjligt som man hittar på gatan och använda det som vapen. Som kanske pinnar och stålrör.
Och så vanliga vapen också förståss. Helst realistiska vapen. Gärna en laserpistol. :)
Armborst, kastknivar, slå flaskor i huvet på folk, slangbella
rakapparat :lol:
Armborst, kastknivar, slå flaskor i huvet på folk, slangbella
slangbella e bra tycker jag! :lol:
rakapparat
hahahha! :lol: vad skulle man göra med den?
LOL! :D
Man kan kanske hota med att raka av håret på nån om den inte ger en alla pengar som den har!(Silver Star @ 19/05-2004 14:19:10)Armborst, kastknivar, slå flaskor i huvet på folk, slangbella
rakapparat
det e väl inte så farligt att raka av hårt?! ;) <_<(Ratchet @ 19/05-2004 14:37:22)(Silver Star @ 19/05-2004 14:19:10)Armborst, kastknivar, slå flaskor i huvet på folk, slangbella
rakapparat
Man kan kanske hota med att raka av håret på nån om den inte ger en alla pengar som den har!
gå runt och raka folk dååååååå......=) nått riktigt stort vapen skulle vara grymt=)(Silver Star @ 19/05-2004 14:19:10)Armborst, kastknivar, slå flaskor i huvet på folk, slangbella
rakapparat
tänk om det skulle finnas nöd pistol! :P
raka skallen på folk :P(Silver Star @ 19/05-2004 14:19:10)Armborst, kastknivar, slå flaskor i huvet på folk, slangbella
rakapparat
stakars människor!! :lol: ^_^(AlimoE @ 19/05-2004 21:49:29)(Silver Star @ 19/05-2004 14:19:10)Armborst, kastknivar, slå flaskor i huvet på folk, slangbella
rakapparat
raka skallen på folk :P
Ni är ju skjuka man ska ju ha så många vapen som går. Alltså vapen inte någon töntig rakaparat!
ja, som en Flareguntänk om det skulle finnas nöd pistol! :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in